Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 419 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 509 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

activatie

Beste,ik heb eergisteren mijn simkaart geactiveerd, maar heb nog steeds geen verbinding. Na activatie wordt er vermeldt dat het maximum 24u zou duren....kan iemand me helpen hierbij aub ?

ndmr door Beginnend Wegliefhebber
  • 688 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Bellen via wifi

Als ik een abonnement heb met gratis onbeperkt nationaal bellen, kan ik dan gratis bellen via wifi of moet er voor deze dienst toch nog gespreks kosten betaald worden

Benji door Beginnend Wegliefhebber
  • 645 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Probleem met bellen

Beste,ik heb gisteren een abonnement geactiveerd maar ik kan niet bellen. Sms’en en mobiele data (4g) gebruiken lukt wel maar als ik iemand wil bellen dan gaat het meteen over naar iemand die zegt dat er een fout is en dat ik de klantendienst moet co...

Nazli door Beginnend Wegliefhebber
  • 346 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Probleem met bellen

Beste,ik heb gisteren een nieuwe abonnement bij MyHey! geactiveerd en ik kan niet bellen. Ik kan wel sms’en en mobiele data (4g) gebruiken maar als ik iemand bel dan wordt er gezegd dat er een fout is en dat ik de klantendienst zou moeten contacteren...

Nazli door Beginnend Wegliefhebber
  • 257 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Hey 20 Gb voor 10 euro.

Waarom kan ik als bestaande klant niet gebruik maken van de promo Hey 20gb voor 10 euro ipv. 15 euro.Moet ik nu echt eerst naar een andere provider gaan. Of kan iemand dit voor mij regelen?Chat functie van Hey werkt trouwens ook niet @Rizlaine 

guy001 door Beginnend Wegliefhebber
  • 640 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos