Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 87 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 114 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Actie nieuwe abonnees

Ik zie dat nieuwe abonnees bijv een tariefformule kunnen kiezen met levenslang  -5 euro.  Kunnen "oude" abonnees daar ook op een of andere manier gebruik van maken?  Bijvoorbeeld abonnement opzeggen en direct terug klant worden?

Wvema door Aspirant Wegliefhebber
  • 1074 Weergaven
  • 8 replies
  • 1 kudos

Opgelost! Peterschapsactie?

Zijn er bij Hey ook acties als je een vriend aanbrengt als klant? Zoals bij Orange?

Jijibken door Beginnend Wegliefhebber
  • 412 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Simkaart kan niet geactiveerd worden

Ik kan mijn simkaart niet activeren. Na ingeven van sim nr en emailadres vraagt hij de gegevens nog eens na te kijken, maar die kloppen dus.Hoe kan dit snel opgelost raken?

Charlotte door Beginnend Wegliefhebber
  • 668 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Eerste factuur voor thuis internet abonnement

Eerste factuur ontvangen en direct prijs Facturactie periode klopt niet...facturatie periode vanaf 13.11.2023 maar mijn abonnment begon vanaf 27.11.2023Er is geen prorata berekening toegepast ,dus factuur is totaal niet correct.

Jurisco door Beginnend Wegliefhebber
  • 507 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos