Welkom bij de hey! Community
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welkom bij de hey! Community

Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bladeren door de community

Welkom

Welkom! Hier vind je alle praktische informatie over onze community!

6 Berichten

Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste ...

40 Berichten

Recente berichten

Opgelost! Activatie en account aanmaken

Simkaart ontvangen vandaag en onmiddellijk geregistreerd met nummeroverdracht.Dit is vlot gegaan want kon na enkele minuten telefoneren met de hey kaart.Echter geen mobiel internet mogelijk, apn instellingen correct en automatisch ingesteld.Dus wacht...

Gery5 door Beginnend Wegliefhebber
  • 85 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Hoe graag wil je klant worden...

Dear community,Hoe graag wil een mens klant worden en hoeveel moeite moet je daar dan voor doen? Ik ben als business klant van Orange een poging aan het ondernemen om over te stappen naar Hey. tjah... Blijkt héél moeilijk... Iemand een gelijkaardige ...

Steven_G door Stapper
  • 65 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Informatie over mijn contract aanpassen

Heb twee maanden geleden mijn mobiel abonnement aangepast naar hey! mobile M. Bij mijn nieuw contract staat geen geboortedatum waardoor ik geen jongerenkorting meer ontvang. Wanneer ik dit wil aanvullen in mijn my hey! krijg ik telkens een foutmeldin...

VFessie door Aspirant Wegliefhebber
  • 101 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Simkaart activeren

Ik kan al een paar dagen mijn simkaart niet activeren,ik heb al gebeld hieromtrent. Maar als ik 5 dagen moet wachten is dat wel veel, vind ik. Binnen 2 weken heb ik ook een paar afspraken voor internet thuis. Dus hopelijk komen ze dan hun afspraak na...

MandyYaro door Beginnend Wegliefhebber
  • 58 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Geen activatie

Op 18 maart 2025 vroeg ik online een abo aan. Al mijn gegevens correct ingevoerd, ik ging binnen de 24u SMS krijgen dat t actief zou zijn. NIKS zelfs niet na 7 dagen. Dan gebeld. Uitleg: uw simkaartnr is niet correct, ik pas t aan en binnen de 24u is...