Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foute facturatie informatie. Geen info klantendienst

BN
Stapper

Beste,

Fouten info

Zoon ontvangt sms  van Hey dat hij zijn datavolume heeft bereikt.   Zijn gegevensgebruik geeft weer dat hij nog meer dan 4 GB beschikbaar heeft.   Navraag bij Hey is levert geen meerwaarde op.   Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, vragen of hij in buitenland is geweest. Dit is niet het geval.   Spreken over verbruik in buitenland.  

Maar als je er niet bent geweest lijkt me dit moeilijk.   Vraag verdere info die krijg ik niet.   Vanmorgen teruggebeld en weer alles moeten herhalen.   Verstaan de helft niet.   Wacht op een reactie van Hey met de nodige duidelijheid.  Hoop dat snel te ontvangen of overweeg terug te gaan naar mijn oude provider.  

7 ANTWOORDEN 7

YannickV
Moderator
Moderator

Hey BN, het telefoonnummer op de site is enkel voor problemen met activaties.
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantendienst via de chatbot of via sociale media.

Bossie
Aspirant Wegliefhebber

Zelfde probleem, al dossiers geopend, niets, zie foto, niet buiten België geweest 

IMG_2584.png

Krisja
Beginnend Backpacker

Welk toestel heb je?
Heb je al eens bij je instellingen gekeken?
Staat Roaming aan?
Heb je toevallig je Hotspot niet aanstaan, waar anderen op kunnen verbinden?
Ben je pas overgegaan van provider? Zo ja, van welke kom je?

Geef eens wat meer info...
Zijn je netwerkselecties de juiste?

Bossie
Aspirant Wegliefhebber

Dit nummer is klant bij Hey sinds januari, eerder geen problemen gehad, maar om toch op je vragen te antwoorden :

- Toestel : iphone 14

- Roaming : aan, maar maakt dat uit in België?

- Hotspot staat aan

- neen van januari

je vragen lijken me er niet toe te doen, zoals je kan zien op het screenshot is de data niet opgebruikt, maar wordt er toch aangerekend

netwerkselectie maakt ook niet uit, we zitten dicht bij de NL grens, maar de data inbegrepen in de bundel is gewoon nog niet opgebruikt en toch wordt er al 9 euro aangerekend?

Krisja
Beginnend Backpacker

Misschien zijn mijn vragen niet relevant, ik zoek gewoon mee naar een oplossing.

Stel (ik zeg stel) dat iemand van buiten de EU met zijn toestel en niet Europese simkaart toegang tot uw mobiele data  maakt via je Hotspot, hoe wordt dit verder afgehandeld? Is dat betalend verbruik? Ik zou zeggen van wel...
Ik stel me altijd vragen met een Hotspot die open staat. Is deze echt nodig?

Ik durf het bijna niet te vragen, maar bij je mobiele data instellingen kan je ook zien hoeveel data je hebt verbruikt en hoeveel roaming (dit vereist wel dat je af en toe deze gegevens eens reset).

Bossie
Aspirant Wegliefhebber

ja, ik vind het fijn dat je meezoekt, jammer dat Hey het zelf niet doet

Hotspot is hotspot, als ik deel is dat binnenlands gebruikt, wie die hotspot ook gebruikt, dat kan het niet zijn

die datacounter is inderdaad niet gereset geweest. Nu, de dochter is 15j en is niet buiten de EU geweest, en ook al zou ze op een NL netwerk gezeten hebben, dan is het nog inbegrepen in de databundel

Dag @Bossie , heb je al contact gehad met onze klantendienst?