De data van alle mobiele abonnementen zijn zojuist verdubbeld! 1 GB >> 2 GB10 GB >> 20 GB40 GB >> 80 GBEn dat is nog niet alles, want na 1 jaar Hey!-klant zijn wordt die nog eens verdubbeld door de 'Hey!-boost'. 2 GB >> 4 GB20 GB >> 40 GB...
Ik had dat ook met mijn 3 nummers bij Hey. Je neemt best contact op met de klantendienst. Je zal dan gevraagd worden om door te geven welk nummer je als hoofdnummer wilt. Als je met dat nummer (in combinatie met eventueel je e-mailadres) dan een acco...
Ja, jammer hé! Ik heb via de hey! klantenzone eenvoudig een nieuwe fysieke simkaart kunnen aanvragen, en deze werd de volgende dag al geleverd. Ik heb deze dan geactiveerd en dit gebeurde instant. Ik kon onmiddellijk de nieuwe simkaart gebruiken.
Alvast bedankt om ons hierbij te betrekken, hey!-team. Allereerst wil ik jullie bedanken voor de goeie prijs-kwaliteitsverhouding. Er is geen andere provider die zoveel data voor zo'n prijzen kan aanbieden met een goed mobiel netwerk.Ik begrijp dat ...