Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

hey! Wedstrijd – Win een Samsung Galaxy Watch 7 !

Help jij graag anderen en deel je graag je kennis? Dit is jouw kans om te schitteren en een Samsung Galaxy Watch 7 ter waarde van €269 te winnen! Hoe deelnemen? Het is eenvoudig:1️⃣ Beantwoord vragen van leden in de Hey! community.2️⃣ Hoe meer goedge...

Rizlaine_0-1742304344062.png
Rizlaine door Community Manager
  • 116 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Activatie en account aanmaken

Simkaart ontvangen vandaag en onmiddellijk geregistreerd met nummeroverdracht.Dit is vlot gegaan want kon na enkele minuten telefoneren met de hey kaart.Echter geen mobiel internet mogelijk, apn instellingen correct en automatisch ingesteld.Dus wacht...

Gery5 door Beginnend Wegliefhebber
  • 64 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Hoe graag wil je klant worden...

Dear community,Hoe graag wil een mens klant worden en hoeveel moeite moet je daar dan voor doen? Ik ben als business klant van Orange een poging aan het ondernemen om over te stappen naar Hey. tjah... Blijkt héél moeilijk... Iemand een gelijkaardige ...

Steven_G door Stapper
  • 53 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Informatie over mijn contract aanpassen

Heb twee maanden geleden mijn mobiel abonnement aangepast naar hey! mobile M. Bij mijn nieuw contract staat geen geboortedatum waardoor ik geen jongerenkorting meer ontvang. Wanneer ik dit wil aanvullen in mijn my hey! krijg ik telkens een foutmeldin...

VFessie door Beginnend Wegliefhebber
  • 89 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Simkaart activeren

Ik kan al een paar dagen mijn simkaart niet activeren,ik heb al gebeld hieromtrent. Maar als ik 5 dagen moet wachten is dat wel veel, vind ik. Binnen 2 weken heb ik ook een paar afspraken voor internet thuis. Dus hopelijk komen ze dan hun afspraak na...

MandyYaro door Beginnend Wegliefhebber
  • 49 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Geen activatie

Op 18 maart 2025 vroeg ik online een abo aan. Al mijn gegevens correct ingevoerd, ik ging binnen de 24u SMS krijgen dat t actief zou zijn. NIKS zelfs niet na 7 dagen. Dan gebeld. Uitleg: uw simkaartnr is niet correct, ik pas t aan en binnen de 24u is...