2 weken geleden
Hallo, ik zou graag een bewakingscamera willen aanschaffen van het type LS Vision 4MP 4G Solar. Bij de camera instructies wordt aangegeven dat de datakaart compatibel moet zijn. Weet iemand of dat de datakaart van Hey hiervoor kan worden gebruikt? Dus dat de datakaart 4G connectiviteit ondersteunt en de frequentiebanden ondersteunt die door de camera worden gebruikt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
een week geleden
Hey @Guy1,
Je moet zeker de code van de simkaart uitzetten, zoals de andere persoon zegt. Het is ook belangrijk om de APN-instellingen goed te controleren. Je kunt de juiste APN-instellingen vinden via deze link. De datakaart van Hey ondersteunt 4G, maar je moet controleren of de specifieke frequentiebanden van de LS Vision 4MP 4G Solar camera worden ondersteund door het Orange netwerk.
Gelieve dit bericht als oplossing te markeren als het je geholpen heeft.
VossyGamer
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Ik denk niet dat je hier een eenduidig antwoord op zult krijgen, tenzij misschien van iemand die het reeds met dat type toestel uitgeprobeerd heeft. In theorie vermoed ik dat het wel zou lukken indien je de pincode van de simkaart verwijdert. Let wel, Hey! biedt enkel mobiele abonnementen "voor smartphones" aan, geen data-only-simkaart die voor andere 4G-toestellen zoals je camera bedoeld is. Een Hey!-simkaart in een camera steken is hoogstwaarschijnlijk dus in strijd met de algemene voorwaarden die M2M-communicatie verbiedt.
een week geleden
Hey @Guy1,
Je moet zeker de code van de simkaart uitzetten, zoals de andere persoon zegt. Het is ook belangrijk om de APN-instellingen goed te controleren. Je kunt de juiste APN-instellingen vinden via deze link. De datakaart van Hey ondersteunt 4G, maar je moet controleren of de specifieke frequentiebanden van de LS Vision 4MP 4G Solar camera worden ondersteund door het Orange netwerk.
Gelieve dit bericht als oplossing te markeren als het je geholpen heeft.
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.