Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 417 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 508 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

Abonnement wijzigen lukt niet!!!! Wat een gedoe!!!!!

Graag had ik een abonnement gewijzigd van Mobile L naar Mobile S, sinds twee weken, al oneindig veel pogingen ondernomen via de website, helaas lukt dit niet!Al oneindig keer contact opgenomen via Social Media (chat). Na LANG wachten altijd hetzelfde...

ctuxboy door Bewezen Wegliefhebber
  • 138 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hey model en telenet model combineren

Dag iedereen,Ik ben momenteel klant bij Telenet voor internet en digitale televisie. Ik maak bij telenet geen gebruik van de meest recente tv-box maar enkel de digibox. Het verschil is dat bij de digibox alles nog via de coax gaat, maar bij de tv-box...

Joris door Stapper
  • 120 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Simkaart

Kan ik mijn bestelling annuleren we zitten nu al 3 dagen verder nog steeds geen idee waar mij’ simkaart is en de klantendienst bereiken is nog moeilijker dan asiel aan te vragen in Australië.Indien ik mijn abonnement opzeg worden er nog kosten aanger...

Rouan door Beginnend Wegliefhebber
  • 173 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Mijn kalvarietocht : Poging tot overstap van Orange naar Hey

Een paar weken terug zag ik dat er een nieuwe provider naar Belgie kwam met lage tarieven( Digi) Ik kreeg ook een mail van Orange met de melding dat ze de tarieven gingen verhogen. Ik was dan ook blij verrast om te vernemen dat er ook een low cost ve...

WimH door Aspirant Wegliefhebber
  • 259 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos