een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden
Ik kreeg zonet 3 keer een sms waarin stond 'hey!: je hebt 80% van je surfvolume opgebruikt'. Ik ben vervolgens onmiddellijk gaan kijken naar My Hey maar daar zie ik dat ik maar ongeveer 20% heb verbruikt. Werd deze sms verkeerdelijk uitgestuurd door Hey!? Ik contacteerde de klantendienst via de chat. De chatrobot zei: "Bedankt! Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen. " Ik heb vervolgens 20 minuten gewacht maar er gebeurde niks. Ik leg daarom mijn probleem hier voor.
Opgelost! Ga naar oplossing.
een maand geleden
Beste,
Wij kunnen je niet helpen. Dit is namelijk een forum waarin leden elkaar helpen. Wij hebben dus geen toegang tot de informatie of dit verkeerd werd gestuurd.
Je kan bellen naar de klantendienst op 0 800 855 19 of een berichtje sturen op sociale media hiervoor dan krijg je wel een antwoord. (soms wel pas de volgende dag)
Voor de gewone chat zal je toch wel langer moeten wachten dan 20 minuten voordat je reactie krijgt.
Verder kunnen andere community leden je geen zekerheid geven over je vragen.
Met vriendelijke groeten
Morectus
een maand geleden
Beste,
Wij kunnen je niet helpen. Dit is namelijk een forum waarin leden elkaar helpen. Wij hebben dus geen toegang tot de informatie of dit verkeerd werd gestuurd.
Je kan bellen naar de klantendienst op 0 800 855 19 of een berichtje sturen op sociale media hiervoor dan krijg je wel een antwoord. (soms wel pas de volgende dag)
Voor de gewone chat zal je toch wel langer moeten wachten dan 20 minuten voordat je reactie krijgt.
Verder kunnen andere community leden je geen zekerheid geven over je vragen.
Met vriendelijke groeten
Morectus
4 weken geleden
Hallo @PR2800 ,
Aarzel niet om ook contact met ons op te nemen via onze sociale media, zodat je niet hoeft te wachten in de chat... We zijn bereikbaar via Facebook en Instagram. 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.