Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms 80°% surfvolume <-> verbruik volgens My Hey

PR2800
Aspirant Wegliefhebber

Ik kreeg zonet 3 keer een sms waarin stond 'hey!: je hebt 80% van je surfvolume opgebruikt'. Ik ben vervolgens onmiddellijk gaan kijken naar My Hey maar daar zie ik dat ik maar ongeveer 20% heb verbruikt. Werd deze sms verkeerdelijk uitgestuurd door Hey!? Ik contacteerde de klantendienst via de chat. De chatrobot zei: "Bedankt! Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen. " Ik heb vervolgens 20 minuten gewacht maar er gebeurde niks. Ik leg daarom mijn probleem hier voor.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

morectus
Bewezen Wegliefhebber

Beste,

Wij kunnen je niet helpen. Dit is namelijk een forum waarin leden elkaar helpen. Wij hebben dus geen toegang tot de informatie of dit verkeerd werd gestuurd.

Je kan bellen naar de klantendienst op 0 800 855 19 of een berichtje sturen op sociale media hiervoor dan krijg je wel een antwoord. (soms wel pas de volgende dag) 

Voor de gewone chat zal je toch wel langer moeten wachten dan 20 minuten voordat je reactie krijgt.

Verder kunnen andere community leden je geen zekerheid geven over je vragen.

Met vriendelijke groeten

Morectus

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

morectus
Bewezen Wegliefhebber

Beste,

Wij kunnen je niet helpen. Dit is namelijk een forum waarin leden elkaar helpen. Wij hebben dus geen toegang tot de informatie of dit verkeerd werd gestuurd.

Je kan bellen naar de klantendienst op 0 800 855 19 of een berichtje sturen op sociale media hiervoor dan krijg je wel een antwoord. (soms wel pas de volgende dag) 

Voor de gewone chat zal je toch wel langer moeten wachten dan 20 minuten voordat je reactie krijgt.

Verder kunnen andere community leden je geen zekerheid geven over je vragen.

Met vriendelijke groeten

Morectus

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @PR2800 ,

Aarzel niet om ook contact met ons op te nemen via onze sociale media, zodat je niet hoeft te wachten in de chat... We zijn bereikbaar via Facebook en Instagram. 🙂