Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonneren huisgenoten

Kan-
Beginnend Wegliefhebber

Er zou de mogelijkheid moeten bestaan dat huisgenoten hetzelfde abbo.kunnen krijgen, als er al iemand bij hey telecom is. Bv abbo mobiel s die nu weg is. Ikzelf heb de s die meer of voldoende is voor mij. Maar zoon,dochter of vrouw kan die niet meer krijgen.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

RedsFan
Ervaren Wegliefhebber

Ja idd recent uit hun aanbod verdwenen, ofwel neem je dan deze van 9 € mss met een promo erop 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

GodFarmer
Stapper

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hey mobiel S abonnement genomen om uit te proberen. Een week later wil ik andere gezinsleden overzetten en is het aanbod gewoon weg, zelfs als bestaande klant van deze formule kan ik er niet meer aan. Voor mijn kinderen is een abonnement van meer dan 5 euro/maand geen optie. Dan maar naar Digi?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

RedsFan
Ervaren Wegliefhebber

Ja idd recent uit hun aanbod verdwenen, ofwel neem je dan deze van 9 € mss met een promo erop 😉

GodFarmer
Stapper

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hey mobiel S abonnement genomen om uit te proberen. Een week later wil ik andere gezinsleden overzetten en is het aanbod gewoon weg, zelfs als bestaande klant van deze formule kan ik er niet meer aan. Voor mijn kinderen is een abonnement van meer dan 5 euro/maand geen optie. Dan maar naar Digi?

RedsFan
Ervaren Wegliefhebber

Tja als je echt iets van 5 € wil heb je digi en lyca dacht ik . . .