op 16-05-2025 20h10
Er zou de mogelijkheid moeten bestaan dat huisgenoten hetzelfde abbo.kunnen krijgen, als er al iemand bij hey telecom is. Bv abbo mobiel s die nu weg is. Ikzelf heb de s die meer of voldoende is voor mij. Maar zoon,dochter of vrouw kan die niet meer krijgen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-05-2025 19h16
Ja idd recent uit hun aanbod verdwenen, ofwel neem je dan deze van 9 € mss met een promo erop 😉
3 weken geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem. Hey mobiel S abonnement genomen om uit te proberen. Een week later wil ik andere gezinsleden overzetten en is het aanbod gewoon weg, zelfs als bestaande klant van deze formule kan ik er niet meer aan. Voor mijn kinderen is een abonnement van meer dan 5 euro/maand geen optie. Dan maar naar Digi?
op 17-05-2025 19h16
Ja idd recent uit hun aanbod verdwenen, ofwel neem je dan deze van 9 € mss met een promo erop 😉
3 weken geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem. Hey mobiel S abonnement genomen om uit te proberen. Een week later wil ik andere gezinsleden overzetten en is het aanbod gewoon weg, zelfs als bestaande klant van deze formule kan ik er niet meer aan. Voor mijn kinderen is een abonnement van meer dan 5 euro/maand geen optie. Dan maar naar Digi?
3 weken geleden
Tja als je echt iets van 5 € wil heb je digi en lyca dacht ik . . .
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.