Klantendienst onbereikbaar -- problemen worden doodgezwegen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
een maand geleden
Goedemorgen,
De klantendienst via de chatfunctie is volstrekt onbereikbaar. En als het al eens bereikbaar is (soms na meer dan 24 uur wachten op een reactie) dan worden de aangekaarte problemen simpelweg niet opgelost. Laat staan erop terug gekomen.
Telkens de belofte dat er contact opgenomen zal worden (binnen x aantal werkdagen en met de "hoogste" prioriteit, maar wat volgt is een volledig stilzwijgen. Dit is simpelweg onaanvaardbaar. Het is niet alleen het niet leveren van service, het is gewoon liegen tegen klanten.
Want anders dan 3 maal een belofte maken en niet nakomen kan ik dit niet meer noemen. Dit is geen incident meer, maar structureel.
Terugkomen op een ticket? Nogmaals het volledige verhaal doen. Dit wil dus gewoon zeggen dat ter geen tickets worden aangemaakt of dat medewerkers niet kunnen omgaan met een dergelijk systeem.
Het is niet omdat Hey Telecom een budgetmerk dat dit een vrijwaarde is voor het leveren van service en het **bleep**en van klanten..
Moet dit nu echt opgelost worden met het starten van een klachtenprocedure via de BIPT? Echt treurig dit!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
Dag Aardbewoner,
Daar moet ik het nu wel met je eens zijn. Sinds de activatie van mijn installatie krijg ik af te rekenen met regelmatige storingen. Daarbij valt het internet vaak volledig uit. Ik trachtte de klantendienst hier al meermaals rond te bereiken maar er komt gewoon nooit antwoord. "Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op. 😉"; maar dat "oppakken" gebeurt maar niet. Intussen blijven de storingen aanhouden.
Ook werd voor mijn eerste week "hey!" internet gewoon een volledige maand aangerekend. De facturatieperiode bedraagt van 28 feb 2025 tot 07 maart 2025 en toch wordt het volledige maandbedrag gevraagd. Akkoord, "hey!" vermeldt wel dat steeds de komende maand wordt aangerekend, maar de data op de facturen stemmen daar niet mee overeen!
Het mag van mij lang duren voor een kleine provider om mijn klacht te behandelen. Daar heb ik absoluut geen probleem mee, daarom koos ik ook voor "hey!". Maar er is een verschil tussen "het duurt lang om mijn klacht te behandelen" en "het is onmogelijk om een klacht bij de dienstverstrekker neer te leggen".
Graag uw input, "hey!"!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
3 weken geleden
Hey @veldsalade en @Aardbewoner
Hartelijk dank voor de feedback met betrekking tot de bereikbaarheid van de klantendienst via de chatbot op de website.
Momenteel zijn we aan het werken aan verschillende projecten om deze evraring te verbeteren. Verder is onze klantendienst ook te bereiken via sociale media, hierbij hoef je de pagina niet open te houden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
2 weken geleden