Hey boost om de 3 maanden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
een maand geleden
Ben van januari 2025 klant en er werd toen promo gemaakt dat er om de 3 maanden 25% extra data zou bijkomen, dus een verdubbeling van de data op 1j, ik kan daar nu nog weinig van terug vinden, heeft iemand deze promo? Of een screenshot ervan?
- Labels:
-
Abonnement
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
een maand geleden
Hey @Bossie,
Al enige tijd terug werd dit afgeschaft toen men de nieuwe hey!-abonnementen lanceerde. Er zijn dus momenteel oude (die je niet meer kan bestellen) én nieuwe mobiele abonnementen. Klanten die dit oude mobiele abonnement (met de boost hadden) - jij dus - kregen bij de lancering van de huidige nieuwe abonnementen allemaal direct de 100% toegekend. Goed nieuws dus! 😉
Een voorbeeld van hoe zo'n oud abonnement er momenteel uit ziet, met "boost":
Markeer dit bericht zeker als oplossing als het je geholpen heeft, om anderen te helpen met dezelfde vraag.
VossyGamer
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
een maand geleden
@VossyGame neen, ik heb die boost niet en ik weet zeker dat ermee geadverteerd werd bij afsluiten van mijn abonnement, Orange maakt er nog steeds reclame voor trouwens : https://www.orange.be/nl/orange2hey . Nu, de 3 maanden zijn nog niet voorbij, mogelijk wordt het alsnog toegekend.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden
Raar... Dit werd bij alle klanten automatisch doorgevoerd meer dan een jaar terug. Kan je eens een screenshot delen van je verbruik en een stukje van je factuur waar je je telefoonnummer in onherkenbaar maakt?
Die URL waar je naar verwijst is inderdaad nog van bij de oude tariefplannen. Men heeft dit nog niet aangepast. Maar de info op die pagina is dus deels niet meer relevant.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
een maand geleden
dit was het abonnement toen ik afsloot, ze hebben dit dan nog eens zelf aangepast, en ik ben er 100% zeker van dat de info van de boost toen nog op de website stond, maar ik heb er geen screenshot van jammer genoeg :
| ||||
|
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
4 weken geleden
Hey Mobile S is er pas gekomen, nadat de Boosts waren afgeschaft. De hele serie nieuwe abo's S/M/L/XL is er pas gekomen nadat de originele abonnementen met Boosts niet meer verkrijgbaar waren. Mijn zoon heeft een S en ik bevestig je dat dat eerst 5GB/150min/500 SMS was.
Alleen je prijs is raar, inderdaad. S heeft altijd 5 ronde euro's gekost en geen 79 centimes erbij. Dus dat is inderdaad een aanwijzing van een scr?w-up van Hey.
Nu, er is ook nooit een Hey Boost van €5,79 geweest.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
3 weken geleden
Zoals Dixit hieronder zegt, is dit inderdaad een zeer vreemde prijs te noemen.
Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantendienst? Zij kunnen dit exacter nakijken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
een maand geleden
Dat is inderdaad zwaar verouderde informatie. Er staat een grote knop "ik ontdek de mobiele hey! abonnementen" bij.
Als je daar op drukt, dan zal je niets over de Boosts lezen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
3 weken geleden
Ik ben klant vanaf eind december en ben er ook zeker dat ik net als topicstarter bij mijn bestelling/keuze voor Mobile S nog de bevestiging kreeg over de driemaandelijkse boost. Of dat het minstens zo op de website geafficheerd stond. Op mijn facturen inderdaad wel geen melding meer van die Boost
Een collega van mij die op mijn aanraden onlangs ook is overgeschakeld naar hey! vroeg me pas ook of ik mijn driemaandelijkse boost al gekregen had. Raar dat dit zo vaag gecommuniceerd wordt/werd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
3 weken geleden
ja, mijn geheugen laat me niet in de steek, maar ik heb er dus geen screenshot van. Hoe zou ik anders bij die info van de boost komen? Eerlijk gezegd ben ik gewoon op zoek gegaan naar een abonnement van 5 euro, dacht ik zelfs dat ik bij Digi zat, maar ik zat dus bij Hey. En deze info heb ik zefs nog doorgegeven aan kameraden die bij andere providers zaten. Dat wordt vechten tegen de bierkaai zoals ze zeggen...