woensdag
Heb twee maanden geleden mijn mobiel abonnement aangepast naar hey! mobile M. Bij mijn nieuw contract staat geen geboortedatum waardoor ik geen jongerenkorting meer ontvang. Wanneer ik dit wil aanvullen in mijn my hey! krijg ik telkens een foutmelding. Hetzelfde geldt voor mij contactvoorkeuren.
woensdag - laatst bewerkt woensdag
Heb je ondertussen al een factuur gekregen waar de jeugdkorting niet toegepast is? Ik veronderstel van wel aangezien je twee maanden geleden veranderd bent van tarief.
Sinds mijn gelijkaardige tariefswitch wordt jeugdkorting ook nergens meer vermeld in contract/app, maar Hey! had zowel in mijn forumpost als in de chat bevestigd dat de jeugdkorting toegepast zou worden, en dat is ook correct op mijn factuur.
Is dat bij jou niet het geval, dan contacteer je best eens de klantendienst via de chat of sociale media.
woensdag
Ik moet mijn tweede factuur nog ontvangen. Bij mijn eerste factuur kreeg ik slechts een fractie van het bedrag doorgerekend aangezien ik van abonnement wisselde in het midden van de lopende maand. Maar zal dit in het oog houden dankjewel!
zaterdag
Ik weet niet of dat echt nog van toepassing is, bijna nergens zie je op hun site staan van jongeren korting, alle abo's hebben normaal hun prijs zonder rekening te houden met jongeren.
zondag
Mijn factuur ontvangen en de jongerenkorting is inderdaad toegepast. @RedsFan jongerenkorting ontvang je als ik mij niet vergis wanneer je jonger dan 26 jaar bent.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.