Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

sim kaart werd naar verkeerde adres gestuurd. Geen contact via chatbot mogelijk

Hanna
Beginnend Wegliefhebber

Hallo

Ik sloot vorige week een abonnement (gsm + internet) af. Mijn SIM kaart werd echter naar het verkeerde adres gestuurd doordat er op het contract een fout leveringsadres staat. De kaart werd inmiddels door de ontvanger terug gestuurd.

Om te vermijden dat de nieuwe SIM kaart opnieuw op het verkeerde adres belandt, dient het leveringsadres dus aangepast te worden. Ik kan via de chatbot niemand bereiken om dit op te lossen.

Hoe kan ik dit aanpassen en zorgen dat de nieuwe SIM kaart op het juiste adres geleverd zal worden?

Alvast bedankt voor de hulp!

1 ANTWOORD 1

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @Hanna

Als het niet snel gaat via de chatbot, kun je ook privé contact opnemen met de klantenservice op Facebook en Instagram. Laat mij weten of dit je heeft geholpen. 🙂

Groetjes,

Yousra