Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Opgelost! contact met Hey

Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met de klantendienst van 'Hey'? Ik vind geen klachtenformulier terug, geen telefoon nummer of e-mail adres, geen adres waarop ik een brief kan sturen.... enkel een chatbox waar geen reactie komt......

emma door Stapper
  • 2178 Weergaven
  • 11 replies
  • 2 kudos

Opgelost! tarief upgrade en niks werkt nog

kan iemand mn mobiele data weer activeren?alles werkte prima tot ik upgrade naar L...krijg niemand te horen via chat

ettonneg door Aspirant Wegliefhebber
  • 518 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Activatie van SIM-kaart duurt lang

Beste,Ik heb vorige week mijn nieuwe SIM-kaart van 'Hey' ontvangen en heb de instructies op de brief gevolgd om ze te activeren. De webpagina geeft aan dat de activatie gelukt is, maar een week later heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen ...

Opgelost! verbruik buiten bundel limiteren

Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het ver...

PR2800 door Aspirant Wegliefhebber
  • 684 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Geen verbinding met mobiele data

Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik b...

Stuutje door Beginnend Wegliefhebber
  • 1351 Weergaven
  • 8 replies
  • 1 kudos