4 weken geleden
Ik ben sinds eergisteren aangesloten bij Hey internet (thuis). Sinds vandaag is mijn nummer overgezet. Sinds vandaag heb ik ook geen internet niet meer, zowel bekabeld als WiFi.
Ik heb alles gereset etc, de chatknop werkt niet en er is geen nummer om naar te bellen.
Kan hier iemand mij helpen?
4 weken geleden - laatst bewerkt 4 weken geleden
Hey,
Er is/was bij Orange een storing voor de postcodes in regio 8000 en 9000.
Dit heeft dus niets te maken met jouw recente aansluiting bij hey! (Orange).
Zelf val ik ook onder 1 van bovenstaande postcodes, maar heb ik nooit hinder ondervonden vandaag. Hopelijk heb je wat geduld, de technici zijn er druk mee bezig.
VossyGamer
3 weken geleden
Hey Thrust, werkt je internet ondertussen al?
Heb je ons al proberen contacteren via sociale media zelf?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.