Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 83 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 112 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Thread rond visual voicemail verdwenen?

Zou het kunnen dat het ideeën-gedeelte van het forum verdwenen is, en daarmee ook de thread rond visual voicemail?Kunnen we een nieuwe update krijgt ivm timing implementatie van deze feature?

beuntje door Aspirant Wegliefhebber
  • 748 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Niet duidelijk

Als nieuwe klant zou ik graag wat meer informatie willen over het abonnement: "hey! 20 GB boost : 40 GB"Wij zijn nogal veel in het Groot Hertogdom Luxemburg. In een popup bij het kopje "België + Roaming EU" staat te lezen: "Je abonnement voor gebruik...

EdRi door Aspirant Wegliefhebber
  • 561 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Opgelost! Niemand reageerd

Op de website is al heel de week niemand bereikbaar. Je krijgt zelfs een error blad als je my hey wilt inloggen op de website. In mijn vorige bericht had ik gemeld dat ik plots 20 GB kwijt was.Na 4 dagen 6 a 7 keren per dag te proberen had ik eindeli...

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 376 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Sim kaart activatie werkt niet

Ik heb een simkaart ontvangen maar als ik deze op https://www.heytelecom.be/nl/simactivation probeer te activeren dan krijg ik de melding "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? " Ik ben zeker d...

Alexander door Stapper
  • 341 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Opgelost! Werkt de HEY! SIM kaart met mijn Orange Flybox?

Ik ben al +25 jaar klant bij Orange, ook voor mobiel internet via de Orange Flybox 4G (dit is een modem waar je een SIM kaart moet insteken). Mijn vraag is: gaat mijn 4G modem ook werken met de SIM kaart van Hey! Telecom? Omdat ze ook gebruik maken v...

Gertjan door Stapper
  • 672 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos