Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 87 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 114 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! App verkeerd

De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 627 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Meerdere keren per dag geen internet, geen netwerk. Onwerkbaar.

Beste Hey Telecom,Ik ben een aantal manden terug overgestapt van Orange naar Hey Telecom.Oorspronkelijk dacht ik, "bijna dezelfde provider, dus bijna dezelfde diensten" dus waarom niet. Aanvankelijk ging alles heel vlot. Mijn 2 gsm nummers werden vol...

Screenshot 2024-06-11 132519.png Screenshot 2024-06-24 230722.png Screenshot 2024-06-17 090347.png Screenshot 2024-06-17 130446.png
mkutlu door Aspirant Wegliefhebber
  • 999 Weergaven
  • 20 replies
  • 0 kudos

MMI-code en geen verbinding

Hallo, ik ben nieuwe klant. Wanneer ik mijn wachttijd wil aanpassen vooraleer het overgaat naar Voicemail, krijg ik telkens een bericht dat MMI-code niet correct is en eer geen verbinding is.Met jullie chat komt er ook geen oplossing.Graag een succes...

José door Beginnend Wegliefhebber
  • 213 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Al 2 dagen zonder telefonie en net klant

Hallo, ik stapte gistermiddag over van Orange naar Hey, tot mijn spijt… want nu kan ik al twee dagen niet bellen of sms’en of deze ontvangen.ik nam een pakket voor internet en een pakket voor onbeperkt bellen en sms’en met 50GB data… mijn data werkt,...

Orry door Beginnend Wegliefhebber
  • 260 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Geen netwerk na nummeroverdracht

Ik heb mijn simkaart ontvangen, geactiveerd via de website en vandaag (24h), viel mijn netwerk weg van mijn vorige provider (undo).Echter als ik de Hey telecom simkaart insteek en activeer heb ik geen netwerk. (al gedurende 3 uur)Ik ben dus onbereikb...

pve door Beginnend Wegliefhebber
  • 706 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos