Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Speciale Roaming-wedstrijd – Win korting op je volgende facturen !

Vakantie betekent vaak reizen ! En om je te helpen beter te begrijpen wat roaming precies is (of gebruik in het buitenland), hebben we een leuke kleine quiz voor jou, met een toffe prijs Hoe werkt het ? Beantwoord de 3 onderstaande vragen vóór 11 m...

Rizlaine door Community Manager
  • 187 Weergaven
  • 8 replies
  • 3 kudos

Geen intenet

Nog iemand zonder internet in regio Antwerpen ( Zandhoven)?

Kca door Beginnend Wegliefhebber
  • 542 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

overschakeling van Orange naar Hey!

Ik wil heb een nieuw contract afgesloten met Hey! voor mobiele telefonie & internet dat vroeger bij Orange zat.  In dit contract staat duidelijk datum overdracht : op moment van installatie, wat op 24 jan 2025 zal zijn.  Ik kreeg echter van Orange be...

anma door Beginnend Wegliefhebber
  • 316 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

4 nummers op 1 account, hoe?

Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.

MichaelvdH door Beginnend Wegliefhebber
  • 1750 Weergaven
  • 21 replies
  • 0 kudos

Onmogelijk beste tarief te kiezen. Dit is diefstal en bedrog

Ik probeer al maanden via de chat contact te nemen zodat ik mijn abonnement opnieuw op het laagste abonnement kan zetten.  Er wordt gewoon niet gereageerd, na uren wachten op de chat.  De service is gewoon verschrikkelijk.  Als consument heb je het r...

mdequanter door Aspirant Wegliefhebber
  • 452 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Abonnement wijzigen lukt niet!!!! Wat een gedoe!!!!!

Graag had ik een abonnement gewijzigd van Mobile L naar Mobile S, sinds twee weken, al oneindig veel pogingen ondernomen via de website, helaas lukt dit niet!Al oneindig keer contact opgenomen via Social Media (chat). Na LANG wachten altijd hetzelfde...

ctuxboy door Bewezen Wegliefhebber
  • 468 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos