Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 196 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 191 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! 24uur ?????????

Ik ben al 40 uur aan het wachten op een nummeroverdracht ik krijg nergens respons ik ben het beu aan het worden. 

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 8515 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Ondersteunt Hey! Telecom eSIM + wat is de maximale snelheid van 4G/5G?

Ik zie nergens informatie staan over eSIM, ik wil graag van Orange naar Hey! Gaan en ik heb momenteel een eSIM. Betekent dat dan dat ik gewoon dezelfde eSIM kan gebruiken? Trouwens, weet iemand wat de maximale snelheid is voor 4G/5G. Of bestaat er ge...

Kuni door Aspirant Wegliefhebber
  • 1296 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Heb je vragen over roaming?

Hallo,Het vakantieseizoen betekent vaak dat veel mensen naar het buitenland reizen, wat kan leiden tot hogere roamingkosten.Hier zijn een paar tips en tricks om je te helpen je mobielekosten te beheren en het meeste uit je vakantie te halen https://...

Rizlaine_0-1720790413561.png
Rizlaine door Community Manager
  • 352 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Factuurbedrag is fout

Beste Ik heb reeds meermaals via de chat laten weten dat 1 van de 2 contracten niet in orde is. Ik heb voor 31 mei 2 contracten afgesloten met de promo van - 5 euro levenslang. Dit was voor 1 bestaand nummer (van mijn vrouw) en 1 nieuw nummer (voor m...

Wim door Beginnend Wegliefhebber
  • 410 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

sim kaart activeren met mailadres met '+'

Het lukt met niet om de geleverde sim kaart te activeren met het mailadres waarmee ik die bestelde. In dat mailadres zit een '+' teken, en ik krijg telkens de melding dat het mailadres ongeldig is. Hoe kan ik de sim activeren?

bsa door Beginnend Wegliefhebber
  • 422 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos