maandag
Beste,
Ik ontving mijn eerste factuur, ik heb alleen voor 'internet' gekozen. Helaas merkte ik op dat er ook een chromecast is aangerekend van 20€. Graag zou ik deze volgende maand in vermindering willen zien op mijn volgende factuur.
Het is helaas onmogelijk om iets of iemand te contacteren om dit recht te zetten. Ook bij Orange is er een grote muur opgetrokken voor de hulpverlening.
Ik ben lid van testaankoop en via hun kan ik dit ook regelen, Graag een antwoord die niet van een machine komt.
Dank U wel,
Thomas V
maandag
Bellen naar : +32 0 800 855 19
3 uur geleden
Hallo @ThomasV ,
Je kan ons het beste bereiken via onze sociale media (Facebook of Instagram) om direct in contact te komen met een agent. We beantwoorden berichten binnen 24 uur.
Op de community kunnen we helaas alleen algemene antwoorden geven en hebben we geen toegang tot je persoonlijke dossier...
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.