Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout op Eerste factuur

ThomasV
Stapper

Beste,

Ik ontving mijn eerste factuur, ik heb alleen voor 'internet' gekozen. Helaas merkte ik op dat er ook een chromecast is aangerekend van 20€.  Graag zou ik deze  volgende maand in vermindering willen zien op mijn volgende factuur.

Het is helaas onmogelijk om iets of iemand te contacteren om dit recht te zetten. Ook bij Orange is er een grote muur opgetrokken voor de hulpverlening.

Ik ben lid van testaankoop en via hun kan ik dit ook regelen, Graag een antwoord die niet van een machine komt.

Dank U wel,

Thomas V

 

 

2 ANTWOORDEN 2

ThomasV
Stapper

Bellen naar : +32 0 800 855 19

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @ThomasV ,

Je kan ons het beste bereiken via onze sociale media  (Facebook of Instagram) om direct in contact te komen met een agent. We beantwoorden berichten binnen 24 uur.

Op de community kunnen we helaas alleen algemene antwoorden geven en hebben we geen toegang tot je persoonlijke dossier...

Rizlaine