Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie onmogelijk, Incompetente werknemers waarvan 1 zonder manieren

Ak
Beginnend Wegliefhebber

Waar zou ik er toch aan beginnen, begin februari zakkelijk bestelling geplaatst van 2 mobiel, 1 vast internet. Zoals beweerd 48h simkaart wordt geleverd was zeker niet van toepassing. lang verhaal kort 3 weken geduurt eer dat we alles in orde kregen waar ik erop benadruk dat IK ZELF er achteraan moet hebben lopen.

Dan dacht ik weet je wat ik geef het nog een kans voor mij privé abbonementen (2 mobiele abboenemten waarvan 1 overdracht van orange naar Hey). Wat een wonder deze keer krijg ik wel de simkaarten in 48h, alles lijkt fantastisch tot ik begon te activeren. De nieuwe simkaart met nieuwe nummer is succesvol geactiveerd maar de simkaart met overdracht onmogelijk, en hier wist ik weereens we gaan weer een avontuur aan!

Opbellen, medewerker vertelt u hebt een E-SIM bij Orange deze kunt u behouden als u reeds E-SIM hebt bij Orange. Ik zeg Prima te beter als het maar geactiveerd kan worden. Medewerker beloofd binnen 24h activatie.

Na 2 dagen weereens opgebeld deze keer deelt de medewerker mee dat E-SIM op geen enkele manier mogelijk is. In plaats van huidige simkaart te gebruiken zei de medewerker dat het simpeler is om een nieuwe SIM te versturen, ok prima als het maar aankomt en werkt. Resultaat niets binnengekregen geen feedback nobody cares.

Weereens zelf moeten binnenbellen.
Zelfde verhaal als hierboven vermeld nog eens wachten.

Dan nog eens binnenbellen, doe ik mijn verhaal zegt de medewerker ik verbind u door mijn mijn collega, nogmaals mijn verhaal doen.

Ondertussen heb ik een factuur gekregen voor de SIM dat ik wel heb kunnen activeren die ik met opzet niet heb gebruikt wegens vorige ervaringen omdat mijn bestelling niet volledig afgerond is en indien niet volledig afgerond deze maand moest het voor mij niet meer.

Je gaat niet naar een bakkerij en besteld een brood je krijgt halve brood en wordt gevraagd voor een halve te betalen neen bedankt, dan hoef ik het niet simpel as that.

Medewerker wilde niets weten, het was mijn fout dat ik het niet wou gebruiken zonder mijn intenties te horen, wegens mislukte activatie's was ondertussen mijn abbonement opgebruikt. Ik heb in februari al buiten mijn bundel verbruikt en voor de maand maart nu ook.

Medewerker vertelt met trots dat het niet hun fout was als ik buiten bundel gebruikt hebt. Indien de gevraagde activaties op tijd waren uitgevoerd hoefde ik ook niet buiten mijn bundel te gebruiken. Ik ga niet mijn werk stil leggen omdat Hey incompetente werknemers heeft.

Ik deel mee aan de medewerker dat ik deze factuur van de niet gebruikte sim niet zal betalen. Zonder te luisteren naar het reden begint ze conclusies te trekken van u krijgt geen compensatie daar om heb ik er niet gevraagd. Als ik compensatie wou had ik dit al voor de maand Februari met mijn zakelijke problemen al gevraagd voor de buiten bundel gebruikte diensten.

Noch probeerde ik op een correcte manier mijn verhaal te doen maar alsnog bleef ze me ondernbreken en heeft ze gewoon de oproep afgelegd terwijl ik mijn verhaal nog dee.

Eerst een vooral wil ik een officiele klacht indienen voor deze medewerker en alsook wil ik een feedback wat dat ermee gedaan wordt met mijn klacht! Zo een persoon zonder manieren heeft geen plaats op zo een functie.

Als tweede, zoals ik vermeld heb zal ik het factuur niet betalen en deze hebt u als schrijven nu ook. Ik wil geen compensatie daarvoor doe ik het ook niet, ik heb heel veel geduld gehad, en heb zelf persoonlijk heel veel achter gevraagd achter mijn dossier. Maar na zo een onbeschofte ervaring moest ik het op geschrift zetten. Indien tot eind maart geen oplossing of geen activatie van mijn 2de abbonement moet ik het nieuwe nummer/sim niet hebben deze mag u behouden en niet aan mijn overdracht nummer zitten, ik zal persoonlijk zelf het nodige doen om bij een andere operator over te stappen. Deze ervaring is mij genoeg geweest.

PS: U kan de oproepen beluisteren, ik raad dit ook aan om te zien hoe veel geduld ik ervoor heb gehad. Heb niet 4 keer gebeld maar toch minimaal 10 keer.

Dossiernummer: 70484405 

1 ANTWOORD 1

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Ak,

Erg vervelend voor jou. Ik raad je allereerst aan om je dossiernummer te verwijderen uit je bericht, aangezien dit een openbaar forum is en iedereen hier kan meelezen.

Wat betreft je situatie: het klinkt als een frustrerende ervaring met de klantenservice. Als je binnen een week ongeveer nog geen oplossing hebt, kan je best overwegen om contact op te nemen met de ombudsdienst voor telecommunicatie. Dan wordt er met echte expertise, en vooral snel aan je case gewerkt, dat weet ik uit eigen ervaring.

Hopelijk komt er snel een oplossing voor je probleem.

Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 😉

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker