Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen activatie

LindsayBogaert
Beginnend Wegliefhebber

Op 18 maart 2025 vroeg ik online een abo aan. Al mijn gegevens correct ingevoerd, ik ging binnen de 24u SMS krijgen dat t actief zou zijn. NIKS zelfs niet na 7 dagen. Dan gebeld. Uitleg: uw simkaartnr is niet correct, ik pas t aan en binnen de 24u is t actief...

Moet ik nu echt in godsnaam 3 keer bellen om een abo actief te krijgen? Ik kom al van orange. Wat is het dan om op te zeggen??? Service: nul komma nul, spijt heb ik

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @LindsayBogaert,

Als je van Orange komt moet je normaal helemaal geen simkaart activeren of Orange opzeggen. Je blijft je houdige Orange simkaart (fysieke of eSIM) 100% behouden. Hoe kom je hierbij dat je deze moet activeren? Je moet helemaal niks doen, je krijgt normaal binnen 24u een sms'je met het bericht dat je naar hey! bent overgezet. 😉

Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 😉

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

LindsayBogaert
Beginnend Wegliefhebber

En hoe komt t dan dat ik nog steeds geen sms ontving en ze al 2 keer aan de foon zeiden er is technisch probleem met uw overzetting?

En het is nog steeds niet in orde en opzeggen kan ik ook niet.

Gelukkig heb ik 6 jaar in Spanje gewoond en mijn Spaanse Digi abonnement nog. Maar K erger me er dood aan, wsl omdat ik v orange herlaadkaart kom, is hun antwoord steeds, u kan nog herladen. Waarom zou ik voor €20 herladen, als ik een abo voor €5/mnd kan afsluiten?

Nep is t, om nieuwe klanten te lokken en bestaande orange klanten zetten ze in wacht...al 8 dagen.

Straks is opzegtermijn om