een week geleden
Op 18 maart 2025 vroeg ik online een abo aan. Al mijn gegevens correct ingevoerd, ik ging binnen de 24u SMS krijgen dat t actief zou zijn. NIKS zelfs niet na 7 dagen. Dan gebeld. Uitleg: uw simkaartnr is niet correct, ik pas t aan en binnen de 24u is t actief...
Moet ik nu echt in godsnaam 3 keer bellen om een abo actief te krijgen? Ik kom al van orange. Wat is het dan om op te zeggen??? Service: nul komma nul, spijt heb ik
woensdag
Hey @LindsayBogaert,
Als je van Orange komt moet je normaal helemaal geen simkaart activeren of Orange opzeggen. Je blijft je houdige Orange simkaart (fysieke of eSIM) 100% behouden. Hoe kom je hierbij dat je deze moet activeren? Je moet helemaal niks doen, je krijgt normaal binnen 24u een sms'je met het bericht dat je naar hey! bent overgezet. 😉
Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 😉
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
woensdag
En hoe komt t dan dat ik nog steeds geen sms ontving en ze al 2 keer aan de foon zeiden er is technisch probleem met uw overzetting?
En het is nog steeds niet in orde en opzeggen kan ik ook niet.
Gelukkig heb ik 6 jaar in Spanje gewoond en mijn Spaanse Digi abonnement nog. Maar K erger me er dood aan, wsl omdat ik v orange herlaadkaart kom, is hun antwoord steeds, u kan nog herladen. Waarom zou ik voor €20 herladen, als ik een abo voor €5/mnd kan afsluiten?
Nep is t, om nieuwe klanten te lokken en bestaande orange klanten zetten ze in wacht...al 8 dagen.
Straks is opzegtermijn om
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.