woensdag
Ik kan al een paar dagen mijn simkaart niet activeren,ik heb al gebeld hieromtrent. Maar als ik 5 dagen moet wachten is dat wel veel, vind ik. Binnen 2 weken heb ik ook een paar afspraken voor internet thuis. Dus hopelijk komen ze dan hun afspraak na.
woensdag - laatst bewerkt woensdag
Hey @MandyYaro,
Erg vervelend inderdaad. Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Wist je dat je hey! ook kan bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19)? 😀
Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 😉
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
vrijdag
Ik ervaar hetzelfde probleem. Nieuwe kaart, nieuw nummer. Het activeren via de site lukte, maar zonder werkend resultaat. Volgens de chat is er een activatieprobleem en zullen ze het binnen 5 werkdagen oplossen. Lijkt mij een slecht start bij Hey...... Misschien bestel ik gewoon beter een nieuwe aangezien het toch een nieuw nummer betreft?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.