Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart activeren

MandyYaro
Beginnend Wegliefhebber

Ik kan al een paar dagen mijn simkaart niet activeren,ik heb al gebeld hieromtrent. Maar als ik 5 dagen moet wachten is dat wel veel, vind ik. Binnen 2 weken heb ik ook een paar afspraken voor internet thuis. Dus hopelijk komen ze dan hun afspraak na. 

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @MandyYaro,

Erg vervelend inderdaad. Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Wist je dat je hey! ook kan bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19)? 😀

Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 😉

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer


✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

MabadosS
Stapper

Ik ervaar hetzelfde probleem. Nieuwe kaart, nieuw nummer. Het activeren via de site lukte, maar zonder werkend resultaat. Volgens de chat is er een activatieprobleem en zullen ze het binnen 5 werkdagen oplossen. Lijkt mij een slecht start bij Hey...... Misschien bestel ik gewoon beter een nieuwe aangezien het toch een nieuw nummer betreft?