Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

sim card activatie werkt niet , net als klantendienst

Sim card activatie error. al twee weken klantendienst proberen contacteren zonder enig antwoord, geen mail addres , geen telefoonnummer …is dit wel een echte firma?

karlg door Beginnend Wegliefhebber
  • 101 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verbruikgegevens

Verbruikgegevens in de app geven twee maand aan in plaats van één maand

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 100 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! App verkeerd

De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 240 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Meerdere keren per dag geen internet, geen netwerk. Onwerkbaar.

Beste Hey Telecom,Ik ben een aantal manden terug overgestapt van Orange naar Hey Telecom.Oorspronkelijk dacht ik, "bijna dezelfde provider, dus bijna dezelfde diensten" dus waarom niet. Aanvankelijk ging alles heel vlot. Mijn 2 gsm nummers werden vol...

Screenshot 2024-06-11 132519.png Screenshot 2024-06-24 230722.png Screenshot 2024-06-17 090347.png Screenshot 2024-06-17 130446.png
mkutlu door Beginnend Wegliefhebber
  • 147 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

MMI-code en geen verbinding

Hallo, ik ben nieuwe klant. Wanneer ik mijn wachttijd wil aanpassen vooraleer het overgaat naar Voicemail, krijg ik telkens een bericht dat MMI-code niet correct is en eer geen verbinding is.Met jullie chat komt er ook geen oplossing.Graag een succes...

José door Beginnend Wegliefhebber
  • 88 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos