G

Gunter

Beginnend Wegliefhebber

Inscrit 

À propos de moi

Aucune bio ajoutée

Gunter a gagné 3 badges (Afficher les badges)

Activités de Gunter

Toutes les activités
Selected Toutes les activités

Gunter
commenté sur la publication de

Hallo iedereen! Ik zag dat je vragen over de Premium nummers had 🙂 Een Premium Nummer is een betaalnummer waarmee je een specifieke dienst kunt bereiken of specifieke informatie kunt ontvangen door een hoger tarief te betalen dan voor "normale" gesprekken.Deze nummers worden gewoonlijk ge

@YannickV Heeft weinig zin als jullie toch weigeren speciale nummers te activeren 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

Gunter
a posté une question

vendredi 2 mai 2025

Ik moet dringend een klantendienst van een luchtvaartmaatschappij bereiken. Deze werkt met een speciaal 0902 nummer. Groot is mijn verbazing als ik probeer te bellen. Nummer geblokkeerd! De klantendienst zegt me deze niet te kunnen activeren! Zelfs niet tegen betaling. Daar sta je dan als klant! Bet

Gunter
commenté sur la publication de

Hallo iedereen! Ik zag dat je vragen over de Premium nummers had 🙂 Een Premium Nummer is een betaalnummer waarmee je een specifieke dienst kunt bereiken of specifieke informatie kunt ontvangen door een hoger tarief te betalen dan voor "normale" gesprekken.Deze nummers worden gewoonlijk ge

Ik moet dringend een klantenservice bereiken ivm mijn vakantie. Enkel bereikbaar via 090x-nummer. Ik ben een volwassen man, ik vind het vreemd dat jullie zomaar alles blokkeren. En nog vreemder dat je als klant geen activatie kan vragen volgens de ch

Gunter
répondu à un commentaire sur la publication de

Hallo,We hebben interesse in overdracht van een mobiel nr + vast internet van onze huidige operator Orange naar Hey!.Bij alles te hebben ingevuld (nog niks bevestigd) had ik het contract nagelezen en staat er bij het vast internet, alsook de datums kloppen niet in de onderstaande tekst:Internetpromo

Is het je gelukt om ook de promo te krijgen? Zo ja, hoe? Bedankt alvast!

Gunter
répondu à un commentaire sur la publication de
Gunter

Al twee dagen geen internet nadat me een automatische overstap van orange was beloofd. Bovendien blijf ik maar mails krijgen vr een zogezegde ‘installatie’ midden MAART! Klantendienst totaal onbereikbaar op alle kanalen!!!! HELP! 🤷‍♂️

Ruim 5 dagen! Trouwens steeds slecht internet,,vaak streamen met hakken en stoten, ik ga terug nr een andere provider! Een ramp om iemand te pakken te krijgen … niet van deze tijd! 

Gunter
répondu à un commentaire sur la publication de
Gunter

Beste,Ik ontving zonet mijn factuur! Er worden mij ineens 59 euro aangerekend ‘opstartkost’ terwijl deze in de aanbieding waarop ik intekende gratis was! Mijn internet is aangerekend aan 39,00 terwijl opnieuw in de aanbieding 29,00 euro voor de eerste drie maand werden vermeld. Ik ben dus absoluut n

Zoal via messenger als insta geen reactie!

Gunter
a posté une question

mercredi 27 mars 2024

Beste,Ik ontving zonet mijn factuur! Er worden mij ineens 59 euro aangerekend ‘opstartkost’ terwijl deze in de aanbieding waarop ik intekende gratis was! Mijn internet is aangerekend aan 39,00 terwijl opnieuw in de aanbieding 29,00 euro voor de eerste drie maand werden vermeld. Ik ben dus absoluut n

Gunter
commenté sur la publication de
Gunter

Al twee dagen geen internet nadat me een automatische overstap van orange was beloofd. Bovendien blijf ik maar mails krijgen vr een zogezegde ‘installatie’ midden MAART! Klantendienst totaal onbereikbaar op alle kanalen!!!! HELP! 🤷‍♂️

Is er al een oplossing????

Gunter
répondu à un commentaire sur la publication de
Gunter

Al twee dagen geen internet nadat me een automatische overstap van orange was beloofd. Bovendien blijf ik maar mails krijgen vr een zogezegde ‘installatie’ midden MAART! Klantendienst totaal onbereikbaar op alle kanalen!!!! HELP! 🤷‍♂️

Mijn Facebook/messenger verzonden in privé bericht …

Gunter
répondu à un commentaire sur la publication de
Gunter

Al twee dagen geen internet nadat me een automatische overstap van orange was beloofd. Bovendien blijf ik maar mails krijgen vr een zogezegde ‘installatie’ midden MAART! Klantendienst totaal onbereikbaar op alle kanalen!!!! HELP! 🤷‍♂️

Op al jullie kanalen reeds berichten verzonden. Via messenger, via Instagram & via de chatbot. Nergens een reactie!