Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 417 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 508 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

Overstap naar Hey en bijhorende problemen

Aangezien men bij Hey! moeilijk te contacteren is, lijst ik alvast hier de voorkomende problemen op ter documentatie en in de hoop dat men contacteert:Via de chat komt er geen reactie op vragen dus daar geraak ik niet verder.Dan maar de telefoon gepr...

Adriaan door Beginnend Wegliefhebber
  • 306 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

activatie

Op 29-12-2024 ben ik veranderd van Orange naar Hey. Tot op heden is mijn simkaart nog niet geactiveerd .Als alleenstaande ben ik niet meer bereikbaar ,ik heb geen andere telefoon. Ik heb verschillende berichten op de chat geplaatst maar er komt geen ...

Gino5 door Beginnend Wegliefhebber
  • 156 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Service ver zoek...

Ik probeer nu toch al van gisteravond 18 uur contact te maken met Hey! via chat voor een simpel vraagje.Komt er een chatrobot die schrijft dat ik niet moet weggaan en mij verbind met een medewerker maar....Vandaag, 1 dag later, 10u45, is er nog steed...

AlfredVossen door Aspirant Wegliefhebber
  • 241 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Klantendienst niet bereikbaar

Ik wil mijn abonnement herroepen wegens onbereikbare klantendienst, levering niet binnen termijn en bovendien levering van de simkaart op een verkeerd adres. Blijkbaar zat mijn vorige adres nog in hun systeem van vroeger; bij de bestelling nu had ik ...

yifski door Beginnend Wegliefhebber
  • 21 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Foutmelding bij activatie simkaart

Ik heb vandaag mijn nieuwe sim ontvangen maar bij invoeren 13 nummers en mail krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Ik heb een aantal keren gebeld en een aantal keren gechat maar krijg niemand aan de lijn. Wie kan mij ...

Erdar door Beginnend Wegliefhebber
  • 59 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos