Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe activatie - geen mobiel internet

custk9
Beginnend Wegliefhebber

Hej,

Telefoon Motorola G53 - 5G - nieuw abonnement

Ik heb net mijn sim gekregen, alles geactiveerd, account aangemaakt enz... Bellen werkt, SMS werkt enkel mobiel internet werkt niet. 5G (of 4g(+)) icoon licht  even op, er staat dan een uitroepteken in het signaalveld en het 5G icoon wordt terug donker. Dit in een loop.

Ik heb de standaard internet instellingen geprobeerd (mworld.be), herstart, geen oplossing. Ik heb de FAQ gevolgd op https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/technische-vragen/hoe-stel-ik-mijn-smartphone , nieuwe APN gemaakt, deze ook gekozen, toestel herstart, geen oplossing. Op dit forum vond ik gelijkaardige problemen, opgelost met een reset naar de standaarinstllingen. Uitgevoerd, toestel herstart, geen oplossing.

Wat kan ik nog doen?

2 ANTWOORDEN 2

Gaia
Ervaren Wegliefhebber

Simkaart uit halen gsm uitzetten

Simkaart terug in steken en gsm aanzetten 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @custk9 ,

Heeft het antwoord van @Gaia  je geholpen?