opzeggen internet
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
een week geleden
ik probeer mijn internetabbonnement via het webformulier op te zeggen maar de link werkt niet goed.chatten op fb of instagram is ook een ramp.wat kan ik do
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
een week geleden
Beste,
Met internet abonnement bedoel je uw vast internet?
Ik heb dit abonnement niet dus ben niet zeker hoe dit juist werkt.
Zover ik weet kan je gewoon overstappen op een andere provider en zeggen ze het bestaande abonnement op.
Moest dit niet het geval zijn en je moet de klantendienst contacteren raad ik je het volgende aan:
1) Contacteer die dient als ze opengaan in de ochtend. Je kan dit dan best doen via de website en de chat niet sluiten tot als er reactie komt. als je hier dan op reageert zijn ze meestal vrij snel om het gesprek te behouden.
2) Je kan bellen naar volgende nummer: 0800 855 19 dit is normaal voor over te stappen naar Hey maar ze kunnen je ook helpen met het aflsuiten normaal gezien.
Als dit niet geholpen heeft weet ik het zelf ook niet direct.
Met vriendelijke groeten
Morectus
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
een week geleden
Als je opzegd en je hebt nog geen andere provider kan je zonder internet komen te staan, dus beste is een bestelling plaatsen bij een andere provider en zij zullen uw abo opzeggen voor jou.
Indien je volledig wenst te stoppen met internet dan zullen ze hopelijk wel antwoorden op je vraag via de chat.
grt