Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Communicatie en klantendienst laat zeer te wensen over

Liesdelmarcel
Stapper

Lage prijzen maar zeer verwarrende communicatie per mail: eerst werd er een afspraak voor installatie internet voorgesteld en bevestigd, daarna kreeg ik bericht dat dit niet nodig was vanwege overstap van Orange naar Hey en dat de installatie op afstand kon gebeuren. Vandaag ontving ik dan bericht dat de installatie om technische redenen niet gelukt was. Daarom nam ik contact op met de klantendienst waar ik van het kastje naar de muur werd gestuurd door onvriendelijke medewerkers die het Nederlands niet goed eigen zijn...Na een uur aan de telefoon te hangen werd me verteld dat de installatie in orde was. Niet veel later ontving ik per mail opnieuw bericht dat er een afspraak met technieker werd vastgelegd. Online annuleren lukte niet dus weer contact met call center genomen....waar ik wederom van de ene medewerker naar de andere werd doorgeschakeld en niemand me een heldere uitleg of feedback kon geven. Op de vraag of zij de afspraak konden annuleren kreeg ik ook geen antwoord noch kon ik hiervan per mail een bevestiging krijgen. Werkelijk Kafkaiaanse toestanden en zeer frustrerend. Overzet van mobiel abonnement (ook van Orange naar Hey) verliep wel vlot. Vandaar de ene ster. Nu hopen dat het internet werkt en dat de afspraak werd geannuleerd... In de app kan ik mijn internetcontract niet terugvinden en staat er bij mijn producten 2 keer internet vermeld met verschillende prijzen waarvan 1 actief. Ook daar kon de klantendienst niets meer over zeggen. Hopelijk wordt er met de feedback op dit forum ook daadwerkelijk iets gedaan. 

Datum van ervaring: 06 mei 2025

3 ANTWOORDEN 3

maveromvs
Stapper

de klantendienst trekt op niks.ik probeer ook ze te bereiken maar noppens

JTE
Stapper

Hey is in hetzelfde bedje ziek als moederbedrijf Orange. 

Slechte klantenservice, mensen die je aan de lijn krijgt zijn technisch dikwijls niet bekwaam, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd enz.

Nummers overzetten van een andere provider via hun webshop is een ramp. De bestelling wordt bevestigd, je krijgt een mail dat de simkaart binnen 48u opgestuurd wordt en je krijgt niks.. Als je dan belt vinden ze het ordernummer niet terug enz. enz. De enige optie als klein bedrijf is via een Orange Business partner gaan, maar die abo's zijn veel duurder dan wat ze zelf verkopen via hun website. Business partners kunnen deze abo's niet aanbieden. 

Bij Orange worden mails naar hun business support gewoon niet beantwoord of ze bellen je en haken na drie keer rinkelen al in. Hey heeft zelfs geen e-mail adres en hun chat, die kunnen ze beter van de website verwijderen. Ze antwoorden toch niet.

Het enige is dat zowel Orange als Hey een goed netwerk hebben en interessante prijzen. Anders waren we al lang overgestapt naar een andere provider. Met 30 abonnementen zijn de prijsverschillen helaas niet te verwaarlozen...

Kortom, zowel Orange als Hey hebben ze nog veel werk aan hun klantendienst...

YannickV
Moderator
Moderator

Hey Liesdelmarcel.
Normaal gezien is een overstap tussen Orange en Hey inderdaad van op afstand omdat het om hetzelfde materiaal gaat en er dus geen technieker aan te pas dient te komen.
Hiervan kan de datum inderdaad niet veranderd worden vanwege dit een automatisch proces is.
ALs je problemen hebt om onze diensten te contacteren via de chatbot, we zijn ook bereikbaar via sociale media.

Productnaam invoeren