extra abonnement aankoop
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Ik heb meer dan 24 uur geleden een extra abonnement aangekocht omdat ik meer verbruik nodig heb dan dat ik nu heb. Het zou normaal gezien al gisteren geactiveerd moeten zijn maar ik heb nog niks gekregen.
- Labels:
-
Abonnement
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Beste Nazli,
Heb je al een bevestiging ontvangen dat je abonnement is aangepast?
Als dit al gebeurd is en het is nog niet veranderd raad ik je aan om met de klantendienst contact op te nemen. (Best via sociale media)
Als je dit nog niet hebt gekregen raad ik je aan om te wachten tot morgen. Hey laat je altijd weten of de verandering gebeurd is. Moest er morgen nog steeds niets gebeurd zijn dan kan je ook hiervoor contact opnemen met de klantendienst.
Met vriendelijke groeten
Morectus
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Gsm herstart wil soms ook helpen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Hey Nazli, heb je ondertussen je bevestigingsmail al ontvangen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
een week geleden
Kan je dan gewoon geen hoger abo nemen waarmee je genoeg data hebt ipv een extra abo ? vb L of XL

