Beginnend Wegliefhebber

 • 

4  messages

extra abonnement aankoop

Ik heb meer dan 24 uur geleden een extra abonnement aangekocht omdat ik meer verbruik nodig heb dan dat ik nu heb. Het zou normaal gezien al gisteren geactiveerd moeten zijn maar ik heb nog niks gekregen.

Aspirant Hiker

 • 

19  messages

Beste Nazli,

Heb je al een bevestiging ontvangen dat je abonnement is aangepast?

Als dit al gebeurd is en het is nog niet veranderd raad ik je aan om met de klantendienst contact op te nemen. (Best via sociale media)

Als je dit nog niet hebt gekregen raad ik je aan om te wachten tot morgen. Hey laat je altijd weten of de verandering gebeurd is. Moest er morgen nog steeds niets gebeurd zijn dan kan je ook hiervoor contact opnemen met de klantendienst.

 

Met vriendelijke groeten

Morectus

Aspirant Hiker

 • 

125  messages

Hey @Nazli,

Het klopt inderdaad wat @morectus zegt. Na hoogstens 24u moet je onderstaande e-mail krijgen:

VossyGamer_0-1746463243006.png

VossyGamer

Aspirant Hiker

 • 

59  messages

Gsm herstart wil soms ook helpen 

Moderator

 • 

180  messages

Hey Nazli, heb je ondertussen je bevestigingsmail al ontvangen?

Wandelaar

 • 

40  messages

Kan je dan gewoon geen hoger abo nemen waarmee je genoeg data hebt ipv een extra abo ? vb L of XL