Nazli
Beginnend Wegliefhebber
sinds ‎01-04-2024
2 weken geleden

Gebruikersstatistieken

  • 4 Berichten
  • 0 oplossingen
  • 0 Gegeven kudos
  • 0 Ontvangen kudos


Welkom bij de hey! Community

Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gebruikersactiviteiten

Ik heb meer dan 24 uur geleden een extra abonnement aangekocht omdat ik meer verbruik nodig heb dan dat ik nu heb. Het zou normaal gezien al gisteren geactiveerd moeten zijn maar ik heb nog niks gekregen.
Wat betekent het als er staat dat ik verbruik buiten bundel heb maar er bij staat dat het bedrag indicatief is?ik kan het ook nergens op een factuur zien en ik heb geen idee hoe ik het moet betalen dan.
Beste,ik heb gisteren een abonnement geactiveerd maar ik kan niet bellen. Sms’en en mobiele data (4g) gebruiken lukt wel maar als ik iemand wil bellen dan gaat het meteen over naar iemand die zegt dat er een fout is en dat ik de klantendienst moet co...
Beste,ik heb gisteren een nieuwe abonnement bij MyHey! geactiveerd en ik kan niet bellen. Ik kan wel sms’en en mobiele data (4g) gebruiken maar als ik iemand bel dan wordt er gezegd dat er een fout is en dat ik de klantendienst zou moeten contacteren...