Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstel nieuw abonnement

morectus
Aspirant Wegliefhebber

Dag iedereen,

Ik heb gezien dat er een nieuw abonnement is uitgekomen waardoor mobile XL eigenlijk niet meer concurrentieel is.

Daarom stel ik het volgende voor:

Een aanpassing aan het mobile XL abonnement naar compleet unlimited of een compleet nieuw unlimited abonnement aan dezelfde prijs als mobile XL en een prijsverlaging van het huidige mobile XL van 5 euro. 

Het unlimited abonnement of de vernieuwde mobile XL moeten dan wel minimum aan volgende eisen voldoen: 

300Gb aan max snelheid daarna vertragen naar 0,625MB/s (5 Mbps), 56Gb data in de rest van de Europese unie. (Al zie ik het liefst ook hier de exact zelfde hoeveelheid als in jouw abonnement zelf.)

Oneindig bellen en sms'en. 

Uiteraard ben ik voorstander om de MMS oneindig ook in de prijs te houden maar dit doet de concurrent zelf ook niet dus dit kan alleen maar een extra pluspunt zijn. 

Ook had ik graag een esim kunnen krijgen bij hey persoonlijk vind ik die beter maar de prijs/kwaliteit blijft natuurlijk het belangrijkste.

Wat denken jullie hiervan?

PS ik heb gewacht tot na 22u om dit te posten omdat Hey bij de start van DIGI dan een officiële reactie had gegeven en nu blijkbaar niet. 

Met vriendelijke groeten

0 ANTWOORDEN 0