Voorstel nieuw abonnement
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
Dag iedereen,
Ik heb gezien dat er een nieuw abonnement is uitgekomen waardoor mobile XL eigenlijk niet meer concurrentieel is.
Daarom stel ik het volgende voor:
Een aanpassing aan het mobile XL abonnement naar compleet unlimited of een compleet nieuw unlimited abonnement aan dezelfde prijs als mobile XL en een prijsverlaging van het huidige mobile XL van 5 euro.
Het unlimited abonnement of de vernieuwde mobile XL moeten dan wel minimum aan volgende eisen voldoen:
300Gb aan max snelheid daarna vertragen naar 0,625MB/s (5 Mbps), 56Gb data in de rest van de Europese unie. (Al zie ik het liefst ook hier de exact zelfde hoeveelheid als in jouw abonnement zelf.)
Oneindig bellen en sms'en.
Uiteraard ben ik voorstander om de MMS oneindig ook in de prijs te houden maar dit doet de concurrent zelf ook niet dus dit kan alleen maar een extra pluspunt zijn.
Ook had ik graag een esim kunnen krijgen bij hey persoonlijk vind ik die beter maar de prijs/kwaliteit blijft natuurlijk het belangrijkste.
Wat denken jullie hiervan?
PS ik heb gewacht tot na 22u om dit te posten omdat Hey bij de start van DIGI dan een officiële reactie had gegeven en nu blijkbaar niet.
Met vriendelijke groeten
- Labels:
-
Abonnement
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden
Hey @morectus,
Ik sluit me hier eigenlijk bij aan.
Een herwerking van Mobile XL naar iets dat écht unlimited is of een prijsdaling zou inderdaad fair zijn, zeker als hey! competitief wil blijven.
300 GB op volle snelheid en daarna verder op 5 Mbps lijkt mij ook meer dan redelijk – genoeg voor muziek, video’s op lagere kwaliteit enz. En 56 GB in de EU is zeker een mooie bonus, al zou gelijk trekken met de Belgische bundel inderdaad top zijn. Ik weet dat je het in dit geval hebt over de lancering van Tadaam mobiel.
Wat eSIM betreft: helemaal mee eens. In 2025 is dat eigenlijk gewoon een basisfeature geworden, en hoop ik dat hey! dit snel zal ondersteunen als digital-only provider. Zo kan hey! nog sneller nieuwe klanten aansluiten, moet er geen Bpost worden betaald. Een win-win.
Persoonlijk ben ik tevreden van hey!, en hoop ik ook dat ze een reactie geven en een 'unlimited' abonnment introduceren.
VossyGamer
✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden
Hey @VossyGamer,
Klopt het gaat inderdaad over de start tadaam unlimited.
Ik heb express de naam niet genoemd omdat ik niet zeker was dat dit toegestaan was op de forums.
Aangezien anderen deze voorwaarden kunnen halen moet het voor hey zeker ook haalbaar zijn.
Zelfs het vertraagde netwerk is nog bruikbaar terwijl dit bij de meeste bedrijven niet zo is.
Blij dat je het met me eens bent 😀
Met vriendelijke groeten
Morectus
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden
Voor "korting","meer" en "onbeperkt" vind je altijd medestanders !
Een prijzenslag tussen Orange en Telenet, dat we dat nog mogen meemaken ! Doet de RTT ook nog mee ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden
De keuze is snel gemaakt voor mij persoonlijk tussen het Orange & Telenet netwerk.
Orange (met Mwingz) is gewoon veel beter volgens mij. Ik heb alle 3 de netwerken uitvoerig getest, en kom tot de conclusie dat Telenet/BASE echt slechter is in vergelijking met Orange en Proximus. Het Telenet/BASE netwerk is vaak verzadigd (= overbelast, capaciteitsprobleem).
Ik hoop inderdaad dat er een reactie op Tadaam komt!
✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
donderdag
Hey Morectus, bedankt voor de input.
Bij Hey bekijken we de Belgische telecommarkt dagelijks.
Van zodra er veranderingen worden doorgevoerd aan het producten en diensten portofolio zal je het te weten komen.

