woensdag - laatst bewerkt woensdag
Hallo,
Ik heb sinds vandaag de overstap gemaakt met Mobiel + Internet. Helaas kreeg ik een mail (gericht aan ene IRIS) dat ik onvoldoende informatie over de kabel zou hebben aangeleverd om mijn internet over te dragen.
De overdracht van internet zou gebeuren van Orange naar Hey! - dus binnen dezelfde groep en zou normaal gezien opgevolgd worden door Hey! zelf. Ik begrijp dus niet goed welke informatie er niet zou kunnen doorgegeven worden & wat ik nu moet doen?
Kan iemand me verder helpen?
woensdag
Hey @Eggy_T;,
Gelieve allereerst spoedig je klantennummer van dit publieke forum te verwijderen.
Over je vraag: Jij hebt niets te maken met die "ene IRIS" neem ik aan? Misschien is er een conflict tussen klantenaccounts, als jij dit niet bent. En welke informatie vraagt men bij je internetoverdracht (kabel)? Ik lijd af uit je bericht dat je van Orange komt, en dan moet je inderdaad niets fysieks veranderen. Je modem en simkaarten blijven identiek dezelfde.
Als je me meer info geeft, kan ik je proberen verder te helpen. Als de chat geen hulpmiddel voor jou is, kan je ook de klantendienst telefonisch contacteren via 0 800 855 19).
VossyGamer
woensdag
Hey @VossyGamer,
Dankjewel voor jouw reactie.
Dit is het volledige mailbericht.
Hey IRIS,
We hebben je aanvraag goed ontvangen.
Na grondige analyse kunnen je activatie niet uitvoeren omdat er bepaalde documenten ontbreken:
Niet genoeg info over kabel
Aarzel niet om een nieuwe aanvraag in te dienen eens alles in orde is !
Ik heb dus nogmaals een nieuwe aanvraag ingediend via de app. Ik vermoed wel niet dat ik 2x een abonnement zal krijgen 🙂
Maar als ik je goed begrijp, hoeft er dus ook geen technieker langs te komen?
Alvast bedankt en fijne zonnige avond!
gisteren
Hey @Eggy_T,
Heb je ondertussen al wat nieuws?
Dat is raar inderdaad. Nee, er moet inderdaad nooit een technieker komen voor vast internet & mobiel, als je van Orange naar hey! verandert. Stond er buiten die tekst nog een knop in de mail? Een internetabonnement begint pas op administratief vlak te lopen als dit volledig actief staat. Het kan dus geen kwaad dat je nogmaals hebt besteld.
Hopelijk ben je snel actief bij hey!, welkom.
Jij ook een fijne zonnige namiddag nog!
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.