Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstel drukte klantendienst

morectus
Bewezen Wegliefhebber

Dag Hey gebruikers,

Aangezien er duidelijk nog regelmatig frustraties zijn rond de klantendienst via chat stel ik het volgende voor:

Een systeem waarin je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en dus in de wachtrij staan. Ik vermoed dat dit systeem al wel bestaat intern aangezien de hey medewerkers niet even willekeurig één van de wachtenden zullen nemen.

Als we dit visueel kunnen maken voor mensen in de wachtrij dan kunnen ze zien dat er vooruitgang is en dus licht aan het einde van de tunnel. Natuurlijk kunnen ze ook beslissen om helemaal niet in de wachtrij te gaan omdat ze deze te lang vinden.

Dit zal volgens mij een hele hoop frustratie wegnemen en hoef je niet meer doelloos te wachten in de hoop dat er uit het niets een werknemer een bericht stuurt terwijl je bijvoorbeeld al bent gaan douchen omdat je denkt toch nog een uur te hebben.

Een indicatie van hoelang je moet wachten zou ik persoonlijk niet toevoegen omdat je niet weet hoe lang het gaat duren voor een klant te helpen.

Met vriendelijke groeten

Morectus

1 ANTWOORD 1

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @morectus,

Dat is inderdaad een goed idee. Ik weet niet of de chat via een apart platform gaat, of dat dat echt van Orange is. Zo ja, hopelijk kunnen ze dat eenvoudig aanzetten.

VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker