Voorstel drukte klantendienst
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-04-2025 10h18
Dag Hey gebruikers,
Aangezien er duidelijk nog regelmatig frustraties zijn rond de klantendienst via chat stel ik het volgende voor:
Een systeem waarin je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en dus in de wachtrij staan. Ik vermoed dat dit systeem al wel bestaat intern aangezien de hey medewerkers niet even willekeurig één van de wachtenden zullen nemen.
Als we dit visueel kunnen maken voor mensen in de wachtrij dan kunnen ze zien dat er vooruitgang is en dus licht aan het einde van de tunnel. Natuurlijk kunnen ze ook beslissen om helemaal niet in de wachtrij te gaan omdat ze deze te lang vinden.
Dit zal volgens mij een hele hoop frustratie wegnemen en hoef je niet meer doelloos te wachten in de hoop dat er uit het niets een werknemer een bericht stuurt terwijl je bijvoorbeeld al bent gaan douchen omdat je denkt toch nog een uur te hebben.
Een indicatie van hoelang je moet wachten zou ik persoonlijk niet toevoegen omdat je niet weet hoe lang het gaat duren voor een klant te helpen.
Met vriendelijke groeten
Morectus
- Labels:
-
Nieuwe structuur
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-04-2025 13h20
Hey @morectus,
Dat is inderdaad een goed idee. Ik weet niet of de chat via een apart platform gaat, of dat dat echt van Orange is. Zo ja, hopelijk kunnen ze dat eenvoudig aanzetten.
VossyGamer
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
13-04-2025 9h59 - bewerkt 13-04-2025 10h00
Inderdaad. Of optie om hen terug te laten bellen zodat je ondertussen andere dingen kan doen.
afgelopen week altijd een half uur in de wacht gestaan voor technische dienst, en dan maar opgegeven
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
een maand geleden
Op dit moment zijn we aan het werken aan verschillende projecten om de klanten ervaring met betrekking tot de bereikbaarheid van de klantendienst te verbeteren.

