op 07-01-2025 10h08
Ik wil heb een nieuw contract afgesloten met Hey! voor mobiele telefonie & internet dat vroeger bij Orange zat. In dit contract staat duidelijk datum overdracht : op moment van installatie, wat op 24 jan 2025 zal zijn. Ik kreeg echter van Orange bericht van vanaf 6/1/2025 mijn nummer is gedeactiveerd en na contactname met Hey! bleek er een error te zijn. Ik kreeg een dossiernummer en de melding dat de oplossing wel een paar dagen op zich zou kunnen laten wachten. Maw ik zit een paar dagen zonder telefoon. Wat doe ik om dit te bespoedigen ?
op 10-01-2025 17h21
Hallo @anma ,
Het spijt me enorm voor de situatie en ik begrijp hoe vervelend het is om zonder telefoon te zitten. Om dit proces te versnellen, raad ik aan om ons via onze sociale media (Facebook of Instagram) te contacteren. Daar kan je in contact komen met een expert die je situatie snel kan bekijken en proberen te versnellen.
Nogmaals sorry voor het ongemak, en bedankt voor je geduld. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.