op 06-01-2025 18h17
Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.
op 10-01-2025 17h25
Hallo @MichaelvdH ,
Bedankt voor je bericht. Heb je die 4 simkaarten onder hetzelfde klantnummer geregistreerd?
Rizlaine
op 13-01-2025 22h47
Hallo @Rizlaine , ik heb de kaarten allemaal tegelijk aangevraagd toen ik nog geen klant was dus ik had nog geen bestaand klantnummer. Ze staan wel allemaal op dezelfde naam (mijn naam) en adres, identiteitskaartnummer en bankrekening. Momenteel heb ik maar voor 1 kaart een MyHey account aangemaakt. Groeten, Michael
op 14-01-2025 12h48
Hallo @MichaelvdH ,
Als de 4 simkaarten onder hetzelfde klantnummer staan, kan alleen de beheerder van het contract alle 4 de simkaarten zien via de klantenzone. Om zeker te zijn dat jij de beheerder bent, kan je ons klantenservice via chat of sociale media contacteren. Let wel op, de My hey! App is voor één nummer, niet te verwarren met het klantenzone op de website.
Laat het ons weten als je nog vragen hebt!
2 weken geleden
Hallo Rizlaine, mijn 4 nummers staan onder hetzelfde klantnummer en staan ook samen op 1 factuur, toch zie ik in de klantenzone maar 1 nummer staan. Ik zou de andere nummers daar ook willen zien zodat ik het verbruik kan opvolgen en zo nodig het abonnement aanpassen. Ik meldde dit afgelopen maandag ook via fb messenger (samen met mijn klantnummer) maar zonder reactie tot nu toe.
een week geleden
Hey Michael, heb je ondertussen een overzicht over je nummers op je MyHey app?
een week geleden
Hallo, intussen is het in orde geraakt via facebook messenger, bedankt!
dinsdag
Geweldig!
2 weken geleden
Ik heb voor mijn 2 simkaarten 2 klantnummers gekregen en beide verschillend van het klantnummer dat ik had voor Internet en dat alhoewel ik de aanvraag via de MyHey van dit laatste had aangevraagd. Heb dus nu ook 3 verschillende MyHey's ! Wendy van Hey! die me belde heeft me bevestigd dat dit zo is bij Hey, ze bieden voor zover ik weet geen bundelkortingen aan dus maakt dat eigenlijk weing verschil. Toch ga ik later nog eens proberen om alles op 1 klantnummer te krijgen zodat ik maar 1 factuur krijg. Voorlopig blijf ik er af zolang alles (eindelijk) gewoon goed werkt...
2 weken geleden
Hallo,
Oei, raar...
Het is waar dat wij geen bundelkorting aanbieden, maar je kunt wel alle producten onder één klantennummer plaatsen. Het is eigenlijk niet echt de bedoeling dat één klant meerdere klantennummers heeft, tenzij hier specifiek om gevraagd wordt.
Ik raad je aan om via de website een overdracht aan te vragen https://www.heytelecom.be/nl/naamwijzigen , zodat je alle producten op één factuur ontvangt. Dit helpt ook om te voorkomen dat je een factuur vergeet te betalen en herinneringen ontvangt. 😉
Groetjes,
Yousra
2 weken geleden
Bedankt, maar een naamwijziging is niet de bedoeling. Simkaart van mijn echtgenote moet op haar naam blijven. Ondertussen vind ik het geen probleem meer, bij inloggen met Itsme/telnr zie ik mijn tel Abo in MyHey, bij inloggen met Email mijn internet Abo. Wat ik wel zou willen is domiciliëring activeren voor beide. Bij mijn echtgenote is dat ok , kon bij de aanvraag. Bij mij heb ik er misschien overgekeken maar alles staat op ovs en geeft foutmelding bij poging tot wijzigen...
2 weken geleden
Het betreft niet noodzakelijk een naamwijziging, met dit formulier kun je ook een overdracht aanvragen zonder de naam te wijzigen. Je gebruikt dezelfde naam voor zowel de overdrager als de overnemer, maar wijzigt alleen het klantennummer. Als dit voor jou geen probleem is, kun je het zo laten. 😉
Als je de domiciliëring niet zelf kunt aanpassen, kan je hiervoor contact opnemen met de klantendienst. 🙂
Yousra
2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Heb dan toch maar de 2 abo's op mijn naam naar 1 klnr proberen om te zetten. Als dat is gelukt bekijk ik de domiciliëring wel eens.
een week geleden
Laat maar gerust weten als dit gewerkt heeft voor je Wim. Yannick
een week geleden
Doe ik, voorlopig nog geen reactie of wijziging. Er stonden wel 2 kleine foutjes in mijn formulier ( 2025 voor mijn voornaam en foute datum start geldigheid ID kaart ) doordat de datums eerst als DDMMJJJ leken te moeten ingegeven worden, bleek uiteindelijk MMDDJJJ te zijn?????
dinsdag
Als het op dit moment nog niet is aangepast, zal je het formulier opnieuw moeten indienen.
gisteren
Op een of andere manier zijn mijn vorige 2 antwoorden hier verdwenen en ik vind ze ook niet terug bij concepten??? Ondertussen email gekregen ivm mijn aanvraag en chat gecontacteerd zoals daarin werd gevraagd. Na 1 h wachten dit opgegeven ( eerste keer voor mij, gewoonlijk heb ik binnen de paar minuten contact ( met een medewerker ipv de chatbot!) ) en geprobeerd via messenger. wat later toch maar besloten om het eens in de andere richting te proberen en nieuw overdrachtsformulier ingevuld. Ondanks controle blijkt daarin terug een klein foutje te staan, bij het busnummer staat nogmaals mijn huisnummer ingevuld, ik hoop dat dat nu weer geen problemen oplevert! Ondertussen dit via messenger gemeld en ook dat dat ze mijn vorig casenummer mogen afsluiten.
gisteren
Is vandaag dan toch in orde gekomen via Messenger ! Zodoende is mijn kalvarietocht ten einde gekomen, en dat nog voor Pasen ! Er was veel geduld nodig , maar eind goed al goed zeker?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.