Beginnend Wegliefhebber
•
5 messages
4 nummers op 1 account, hoe?
Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
il y a 7 mois
Hallo @MichaelvdH ,
Bedankt voor je bericht. Heb je die 4 simkaarten onder hetzelfde klantnummer geregistreerd?
Rizlaine
6
0
WimH
Ervaren Wegliefhebber
•
69 messages
il y a 7 mois
Ik heb voor mijn 2 simkaarten 2 klantnummers gekregen en beide verschillend van het klantnummer dat ik had voor Internet en dat alhoewel ik de aanvraag via de MyHey van dit laatste had aangevraagd. Heb dus nu ook 3 verschillende MyHey's ! Wendy van Hey! die me belde heeft me bevestigd dat dit zo is bij Hey, ze bieden voor zover ik weet geen bundelkortingen aan dus maakt dat eigenlijk weing verschil. Toch ga ik later nog eens proberen om alles op 1 klantnummer te krijgen zodat ik maar 1 factuur krijg. Voorlopig blijf ik er af zolang alles (eindelijk) gewoon goed werkt...
3
0
WimH
Ervaren Wegliefhebber
•
69 messages
il y a 7 mois
Heb dan toch maar de 2 abo's op mijn naam naar 1 klnr proberen om te zetten. Als dat is gelukt bekijk ik de domiciliëring wel eens.
9
0