WimH
Ervaren Wegliefhebber
Inscrit
À propos de moi
Aucune bio ajoutée
WimH a gagné 6 badges (Afficher les badges)
Activités de WimH
Ik zie nergens informatie staan over eSIM, ik wil graag van Orange naar Hey! Gaan en ik heb momenteel een eSIM. Betekent dat dan dat ik gewoon dezelfde eSIM kan gebruiken? Trouwens, weet iemand wat de maximale snelheid is voor 4G/5G. Of bestaat er geen limiet?
Een paar weken terug zag ik dat er een nieuwe provider naar Belgie kwam met lage tarieven( Digi) Ik kreeg ook een mail van Orange met de melding dat ze de tarieven gingen verhogen. Ik was dan ook blij verrast om te vernemen dat er ook een low cost versie van Orange bestaat , nl Hey, en dat die tarie
Ondertussen alle foute facturen terugbetaald gekregen net na Pasen :>) en gisteren de eerste volledig correcte facturen ontvangen! Het lijkt erop dat de kalvarietocht definitief ten einde is en ik nu een goed werkende internetverbinding en&
Ik zie nergens informatie staan over eSIM, ik wil graag van Orange naar Hey! Gaan en ik heb momenteel een eSIM. Betekent dat dan dat ik gewoon dezelfde eSIM kan gebruiken? Trouwens, weet iemand wat de maximale snelheid is voor 4G/5G. Of bestaat er geen limiet?
Is uiteindelijk allemaal in orde gekomen ZONDER inlezen nieuwe QR codes...
Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.
23/04 inderdaad terug betaling ontvangen dus in principe nu alles na exact 4 maand volledig ok, tenzij de volgende factuur niet correct zou zijn. Met (veel) geduld geraakt alles dus wel degelijk opgelost!
Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.
Heb factuur/crediotnota gekregen van zo'n 30 Euro die ging afgehouden worden van mijn volgende factuur(12 April weekend dus 14 april). Dat is dus NIET gebeurd en ook nog geen antwoord gekregen via Messenger ( waar me bij laatste vraag beloofde dat he
Beste community,Na al die tijd is het eindelijk zover: de eSIM is beschikbaar bij Hey Telecom! Ik heb met succes mijn fysieke simkaart omgezet naar een eSIM via de instellingen op mijn iPhone.Het enige wat je nodig hebt, is wifi. Volg gewoon deze stappen:1. Ga naar Instellingen2. Selecteer Mobi
Mijn MyOrange app werkt niet meer voor Hey! Dus die mogelijkheid valt alleszins weg...
Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.
Nog niet helemaal, ik heb 2 facturen gekregen, maar een ervan zou me terugbetaald worden....
Half januari hebben wij telefonisch de overstap van Orange naar Hey aangevraagd voor 2x gsm en een internet abo.De gsm's werden naadloos overgezet, de overstap voor internet verloopt momenteel problematisch. Wekenlang niets van gehoord. Op donderdag 26/02 bleek onze internetverbinding plots afgeslot
Heb nu een (Refurbished!) Siligence modem, geen idee wat ik ervoor had, maar de technicus die hem verving zei dat ik wsch een heel oude modem had, wat uiteindelijk niet het geval bleek te zijn !
Ik heb het ook aan de hand gehad, en als ik de mensen hun ervaring mag geloven, zijn er ook heel veel klachten hierover. Ronduit schandalig. Uit frustratie heb ik dan maar na meer dan 20 min wachten, de chat verlaten. Ik belde onmiddellijk daarna en heb dit aangekaart. Deze agent vertelde mij dat hi
In het begin ( eind december vorig jaar) kon ik de klantendienst tamelijk vlot bereiken via telefoon ( snel, maar helaas enkel voor overstapproblemen) , chat ( steeds na enkele minuten, maar nooit echt geholpen) en Facebook Messenger ( kan een paar d
Een paar weken terug zag ik dat er een nieuwe provider naar Belgie kwam met lage tarieven( Digi) Ik kreeg ook een mail van Orange met de melding dat ze de tarieven gingen verhogen. Ik was dan ook blij verrast om te vernemen dat er ook een low cost versie van Orange bestaat , nl Hey, en dat die tarie
Na nog wat strubbelingen waarbij ik een paar dagen zonder mobile Data heb gezeten (krreg hiervoor compensatie, dubbele data(waarmee ik niks kan doen, ik verbuik weinig en halve prijs voor 1 maand)is mijn overstap nu volledig in orde. Vandaag constate
Statistiques d'engagement
16
Mentions J'aime reçues
40
Réponses
0
Conversations suivies
3
Publications
2
Solutions acceptées
