Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 417 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 508 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 316 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! E-sim overzetten van orange naar Hey

Goedendagaangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier postik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummer...

PowerChaos door Beginnend Wegliefhebber
  • 701 Weergaven
  • 8 replies
  • 1 kudos

12 mnd €10 korting geadverteerd, echter maar 3 mnd op contract vermeld

Na 5 pogingen op 5 dagen, geen enkele reactie via de chat. Ik probeer het hier maar eens. Aangemeld voor internet bij Hey vanwege een aanbieding, 12 maand lang €10 korting. Elke dag laat mijn google news feed deze aanbieding zien, vandaag ook weer. G...

LenU door Beginnend Wegliefhebber
  • 2826 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Activatie simkaart gaat niet

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wil deze activeren via jullie website. Ik geef het simkaartnummer correct in en een correct emailadres. Iedere opnieuw krijg ik echter een foutboodschap: "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bo...

PR2800 door Beginnend Wegliefhebber
  • 189 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Geen simkaart ontvangen na 2 weken

Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet

Pelin door Beginnend Wegliefhebber
  • 449 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos