Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Makkelijk en snel overstappen... niet met Hey Blijkbaar

ChaRon
Beginnend Wegliefhebber

Probeer nu al 10 dagen om mijn activatie te bestendigen. Onmiddellijk na aanvraag mail gekregen dat activatie binnen de 24hr zal gebeuren, geen nieuwe SIM nodig want ik kom van Orange, lekker gemakkelijk.... Helaas. 2x contact opgenomen via chat, 4x per telefoon en telkens krijg ik hetzelfde antwoord. Er is blijkbaar een onderliggend probleem, er wordt een dossier opgemaakt en binnen de 24hr zou probleem opgelost zijn. We zullen u terug contacteren om dit te bevestigen. Helaas gebeurt er niets. Ik kom van Orange, zelfde provider toch?

2 ANTWOORDEN 2

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @ChaRon ,

Het spijt me dat je zoveel problemen hebt ervaren. hey! maakt inderdaad deel uit van Orange en we doen ons best om dit snel op te lossen. Onze teams werken eraan en je zult snel meer nieuws ontvangen.

Dank je wel voor je geduld en excuses voor het ongemak!

Rizlaine

ChaRon
Beginnend Wegliefhebber

Heb ondertussen de vraag gekregen via mail of bovenstaande post van Rizlaine mijn probleem heeft opgelost... Neen dus nog altijd oorverdovende stilte van Hey kant én nog altijd geen overstap. Ik zie ook niet is dat een post op het forum 'Onze teams werken eraan en je zult snel meer nieuws ontvangen.' het probleem kan oplossen. Op 09/02 aanvraag ingediend en nog steeds geen activatie of zelfs een update van Hey...... Hallo Hey hoe zit het met de activatie, als het niet mogelijk is graag een berichtje dan kijk ik uit naar ander opties.