2 weken geleden
Probeer nu al 10 dagen om mijn activatie te bestendigen. Onmiddellijk na aanvraag mail gekregen dat activatie binnen de 24hr zal gebeuren, geen nieuwe SIM nodig want ik kom van Orange, lekker gemakkelijk.... Helaas. 2x contact opgenomen via chat, 4x per telefoon en telkens krijg ik hetzelfde antwoord. Er is blijkbaar een onderliggend probleem, er wordt een dossier opgemaakt en binnen de 24hr zou probleem opgelost zijn. We zullen u terug contacteren om dit te bevestigen. Helaas gebeurt er niets. Ik kom van Orange, zelfde provider toch?
2 weken geleden
Hallo @ChaRon ,
Het spijt me dat je zoveel problemen hebt ervaren. hey! maakt inderdaad deel uit van Orange en we doen ons best om dit snel op te lossen. Onze teams werken eraan en je zult snel meer nieuws ontvangen.
Dank je wel voor je geduld en excuses voor het ongemak!
Rizlaine
2 weken geleden
Heb ondertussen de vraag gekregen via mail of bovenstaande post van Rizlaine mijn probleem heeft opgelost... Neen dus nog altijd oorverdovende stilte van Hey kant én nog altijd geen overstap. Ik zie ook niet is dat een post op het forum 'Onze teams werken eraan en je zult snel meer nieuws ontvangen.' het probleem kan oplossen. Op 09/02 aanvraag ingediend en nog steeds geen activatie of zelfs een update van Hey...... Hallo Hey hoe zit het met de activatie, als het niet mogelijk is graag een berichtje dan kijk ik uit naar ander opties.
dinsdag - laatst bewerkt dinsdag
Zelfde probleem hier. Overstap van Orange naar Hey, op vrijdag aanvraag gedaan, onmiddellijk een email ontvangen met de belofte binnen de 24h over te stappen. Dinsdag nu, nog steeds geen internet via gsm. In andere post gelezen dat aanvraag op mandag gestart moet worden omdat ze blijven liggen in't weekend. Hopelijk heb ik de klantendienst NIET nodig... Zullen zien hoelang ze erover doen om de aanvraag al dan niet te kunnen verwerken.
dinsdag
Hey Omega, dat is inderdaad niet fijn om te lezen.
Heb je al contact met ons via de chatbot of via sociale media?
dinsdag
Dag Yannick. Nog geen contact gehad. Ik heb geen haast. Anderzijds verwacht ik dat het eind feb opgelost is. Ik heb mobiele data nodig voor 't werk.
vrijdag - laatst bewerkt vrijdag
Update 1 week later: Geen overstap naar hey internet en geen mobiel internet. Als dit nog een week blijft duren stuur ik een brief (naar: Hey!/Orange nv/s.a. Bourgetlaan3, 1140 Brussel) waarin ik verwijs naar de contractuele clausule betreffende compensaties bij vertraging van activatie. De in het contract vermeldde link www.orange.be/easyswitch draait op niks uit. Wordt het weer een uitdaging...? Ik regelde immers een overstap in mijn verlof zodat ik marge heb mocht om 1 of andere reden de overstap wat uitlopen. Echter heb ik mobiele data nodig voor m'n dagelijkse activiteiten en ik kan me dus geen verdere vertraging permitteren.
Update 3h later: ik belde met 5000 en kreeg een bekwame medewerker aan de lijn. Hij maakte een dossiernummer aan omdat de overstap idd vlot zou moeten gaan. We zullen zien of we maandag nog altijd in hetzelfde straatje zitten. Als dat zo zou zijn, dien ik terug te bellen naar 5000, mijn dossiernummer te vermelden en een escalatie aanvragen.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.