Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Opgelost! Factuur

Ben al jaren kant bij hey . Heb ik ze 1 keer nodig niet berijkbaar op chat niet en telefoon ook niet chat al dagen geprobeerd.  En bellen ook al dagen om na 10 minuten te horen dat alle medewerkers bezet zijn . En dan wordt verbinding verbroken.  Sta...

Noel door Beginnend Wegliefhebber
  • 315 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

EU Zone iban

Is there any email to contact? Live chat is sooo terrible, please provide a customer care email where I can provide details for my problems. Thank you. I cannot add my IBAN Italian to the automatic SEPA authorization as you only accept Belgian number...

eerste factuur

Op 15 januari ben ik overgestapt van BASE naar een hey! mobile S abonnement. De overstap verliep vlot, maar bijna anderhalve maand later heb ik nog steeds geen enkele factuur ontvangen. Wanneer mag ik een eerste factuurverwachten? Er staat nog steeds...

ninoa door Beginnend Wegliefhebber
  • 299 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Details ‘buiten bundel’

Ik krijg op geen enkele manier details over mijn zogenoemd ‘verbruik buiten bundel’ en ik weiger zomaar iets te betalen als men mij niet zegt waarvoor

PatL door Aspirant Wegliefhebber
  • 520 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos

Onterechte wijziging factuur en voorwaarden

Geachte heer/mevrouw, Ik schrijf u naar aanleiding van mijn mobiele abonnement bij Hey Telecom. Mijn maandelijkse factuur is zonder uitleg gestegen van €9 naar €19, terwijl ik bij het afsluiten van mijn contract heb getekend voor €9 per maand. Ook is...

khalid door Stapper
  • 324 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos