Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuurbedrag is fout

Wim
Beginnend Wegliefhebber
Beste
 
Ik heb reeds meermaals via de chat laten weten dat 1 van de 2 contracten niet in orde is. Ik heb voor 31 mei 2 contracten afgesloten met de promo van - 5 euro levenslang. Dit was voor 1 bestaand nummer (van mijn vrouw) en 1 nieuw nummer (voor mijn zoon). 
Gelieve de factuur aan te passen.
 
Met vriendelijke groeten 
Hermans Wim 
3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Wim ,

Je moet contact opnemen met de klantenservice via chat of sociale media...

Ze kunnen je factuur analyseren 😉

Rizlaine

Wim
Beginnend Wegliefhebber

Via chat heb ik al geprobeerd maar telkens een chatbot die niet kan helpen. Facebook, messenger en Instagram heb ik niet. 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Wim ,

Kan je het opnieuw proberen via chat ?