Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 98 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 121 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Abonnement

Voor dit nr is op 26/3 een abonnement genomen op naam van Martens Rita. Doch doordat ik ook nog een abonnement heb op een ander tel nr worden deze nrs bij jullie door elkaar gehaald. Resultaat , voor dit nr is  er tot op vandaag geen active simkaart....

MARTENS door Beginnend Wegliefhebber
  • 234 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Activatie internet loopt mis

Al 4 dagen geen internet. Vorige provider was orange en zette het internet stop maar 3 dagen moeilijk contact via de chatrobot en af en toe iemand die probeerde te antwoorden.  Vandaag bericht dat de technieker komt op 2 mei, dus meer dan 2 weken gee...

ElsH door Beginnend Wegliefhebber
  • 322 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

My Hey! app werkt niet meer

Geachte,De 'MyHey app' op mijn gsm werkt niet meer. ik doe de app open en hij blijft uren, dagen op het beginscherm staan. K heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar het probleem is niet opgelost.Iemand nog last van of wanneer wordt dit opgelost door...

berre888 door Aspirant Wegliefhebber
  • 762 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

contact

Hallo wanneer is mijn afspraak voor thuis internet nergens kan ik deze vinden en niemand die mij antwoord op de chat. Ik heb overname opgestart maar wat is ermee gebeurd.

myworld door Stapper
  • 326 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! PIN en PUK code kwijt

Ik heb nog maar een maand een mobiel abonnement genomen. Ik ben mijn PIN code kwijt (had deze niet aangepast) en die welkomstbrief ook. Dus geen Pin code en ook geen PUK code. Ik heb ook nog geen MyHey account aangemaakt. Ik probeer al 2 dagen dit op...

Feyza door Beginnend Wegliefhebber
  • 532 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos