Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 419 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 509 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

Opgelost! Ondersteunt Hey! Telecom eSIM + wat is de maximale snelheid van 4G/5G?

Ik zie nergens informatie staan over eSIM, ik wil graag van Orange naar Hey! Gaan en ik heb momenteel een eSIM. Betekent dat dan dat ik gewoon dezelfde eSIM kan gebruiken? Trouwens, weet iemand wat de maximale snelheid is voor 4G/5G. Of bestaat er ge...

Kuni door Aspirant Wegliefhebber
  • 2225 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Heb je vragen over roaming?

Hallo,Het vakantieseizoen betekent vaak dat veel mensen naar het buitenland reizen, wat kan leiden tot hogere roamingkosten.Hier zijn een paar tips en tricks om je te helpen je mobielekosten te beheren en het meeste uit je vakantie te halen https://...

Rizlaine_0-1720790413561.png
Rizlaine door Community Manager
  • 481 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Factuurbedrag is fout

Beste Ik heb reeds meermaals via de chat laten weten dat 1 van de 2 contracten niet in orde is. Ik heb voor 31 mei 2 contracten afgesloten met de promo van - 5 euro levenslang. Dit was voor 1 bestaand nummer (van mijn vrouw) en 1 nieuw nummer (voor m...

Wim door Beginnend Wegliefhebber
  • 489 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

sim kaart activeren met mailadres met '+'

Het lukt met niet om de geleverde sim kaart te activeren met het mailadres waarmee ik die bestelde. In dat mailadres zit een '+' teken, en ik krijg telkens de melding dat het mailadres ongeldig is. Hoe kan ik de sim activeren?

bsa door Beginnend Wegliefhebber
  • 504 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Mijn nieuwe kaart activeren

Ik ben een nieuwe klant en heb mijn sim kaart ontvangen.Men vraagt mij om deze te activeren met het simkaartnummer en mijn mail.Dit heb ik meermaals geprobeert maar zonder succes.Dit komt telkens weer, (Sorry, we konden je simkaart niet activeren. ka...

Michel door Beginnend Wegliefhebber
  • 382 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos