Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 


Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Promotie 10 euro korting niet toegepast

Nog iemand een probleem met de promotie internet van 10 euro korting voor 12  maand?Ik kreeg reclame op een website dat ik 10 euro korting voor 12 maanden kreeg. Mijn gegevens ingevuld en mail gekregen met bestelling die 10 euro voor 12 maanden verme...

KurtVD door Stapper
  • 356 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 575 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! E-sim overzetten van orange naar Hey

Goedendagaangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier postik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummer...

PowerChaos door Beginnend Wegliefhebber
  • 1547 Weergaven
  • 9 replies
  • 1 kudos

12 mnd €10 korting geadverteerd, echter maar 3 mnd op contract vermeld

Na 5 pogingen op 5 dagen, geen enkele reactie via de chat. Ik probeer het hier maar eens. Aangemeld voor internet bij Hey vanwege een aanbieding, 12 maand lang €10 korting. Elke dag laat mijn google news feed deze aanbieding zien, vandaag ook weer. G...

LenU door Beginnend Wegliefhebber
  • 2998 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Activatie simkaart gaat niet

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wil deze activeren via jullie website. Ik geef het simkaartnummer correct in en een correct emailadres. Iedere opnieuw krijg ik echter een foutboodschap: "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bo...

PR2800 door Aspirant Wegliefhebber
  • 321 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos