Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 83 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 112 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Probleem met bellen

Beste,ik heb gisteren een nieuwe abonnement bij MyHey! geactiveerd en ik kan niet bellen. Ik kan wel sms’en en mobiele data (4g) gebruiken maar als ik iemand bel dan wordt er gezegd dat er een fout is en dat ik de klantendienst zou moeten contacteren...

Nazli door Beginnend Wegliefhebber
  • 208 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Hey 20 Gb voor 10 euro.

Waarom kan ik als bestaande klant niet gebruik maken van de promo Hey 20gb voor 10 euro ipv. 15 euro.Moet ik nu echt eerst naar een andere provider gaan. Of kan iemand dit voor mij regelen?Chat functie van Hey werkt trouwens ook niet @Rizlaine 

guy001 door Beginnend Wegliefhebber
  • 528 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

netwerk problemen

Wij zijn altijd heel tevreden geweest van hey telecom, fantastisch bereik zowel binnenhuis als buitenhuis. Sinds dinsdagnamiddag hebben zowel ik als mijn partner geen enkel bereik meer binnenhuis. Sindsdien probeer ik ook de helpdesk te bereiken zond...

Natascha door Stapper
  • 258 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Helpdesk bereiken

Beste,Ik ben altijd heel tevreden geweest van hey telecom. Ik had fantastisch bereik zowel binnenhuis als buitenhuis.Sinds dinsdagnamiddag ben ik binnenhuis helemaal niet meer bereikbaar. Ik probeer ook sindsdien contact op te nemen met de helpdesk z...

Natascha door Stapper
  • 267 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Dag 3 zonder internet! The show must go on...

Ondertussen drie dagen zonder internet... Gisteren wel het lef gehad om mij een factuur op te sturen.Veel marketing en blabla op de website en socials, zoals deze lachwekkende belofte:"Zonder verstoring" Straks een call met Orange om weer terug te ve...

Schowo_0-1711608428769.png
Schowo door Beginnend Wegliefhebber
  • 648 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos