Geen simkaart ontvangen na 2 weken
Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet
Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet
Waarom eSIM noodzakelijk is ; https://androidworld.nl/achtergrond/waarom-de-e-sim-zo-handig-is/
Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...
Recent zijn we overgeschakeld naar Hey! alles vlot verlopen voor de overgang van onze GSM nummers en het internet thuis. Echter waren we verbaas van de eerste factuur, aangezien de promo van 10€/maand korting de eerste drie maanden niet in rekening i...
Ik wil het paswoord van Hey veranderen in mijn eigen pw. Dat blijkt niet te werken, ik krijg de melding dat dit onjuist is.
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
7 | |
3 | |
3 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.