activatie SIM
Mijn SIM kaart raakt niet geactiveerd. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik kan niemand van Hey bereiken. Dit is zeer frustrerend en belooft niet veel goeds van jullie dienstverlening.
Mijn SIM kaart raakt niet geactiveerd. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik kan niemand van Hey bereiken. Dit is zeer frustrerend en belooft niet veel goeds van jullie dienstverlening.
Ik heb mijn factuur gekregen. Hier staat er voor 12 euro verbruik buiten bundel. Maar ik heb niet alle data opgebruikt volgens de factuur. Hoe kan dit?
Wij gaan in de nabije toekomst ons toegangssysteem in onze residentie vervangen. Het nieuwe systeem zal ons toelaten de 3 toegangspunten remote over 4G te checken en beheren (aanpassen badges bv). Paar vragen hierover:1. One residentie heeft goede de...
Ik vertrek voor zes maanden naar het buitenland en vroeg me af of ik mijn abonnement even op pauze kan zetten.Op de chat krijg ik niemand te pakken, de bot trekt op niks en op facebook reageren jullie al helemaal niet, dus hier even proberen.Bedankt!
Hey!Ik heb 2 simkaarten op één factuur (zelfde naam, zelfde adres, zelfde persoon).Nu kan ik in de app of desktop onder 'my hey' slechts mijn eerste nummber/verbruik zien.Dus niet beide nummers én beide data.Is dit normaal? Doe ik iets fout?Of kan he...
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.