Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 96 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 117 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Levenslange promo niet geactiveerd

Hallo,Ik heb mijn simkaart geactiveerd en zie in de klantenzone dat de volle prijs zonder korting wordt weergegeven bij dat nummer. Kan de promo van 5 euro per maand (levenslang) worden geactiveerd?Ik heb al verschillende dagen contact gezocht met de...

brechtlan door Beginnend Wegliefhebber
  • 1048 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

geen contact via chat vraag op opsturen sim

HiHeb de vraag gesteld via chat maar geen reactie zoals hier bij meerdere te lezen is.Ik heb mij op 30/4/24 aangemeld als klant. Dus veronderstel ik dat ik deze week of maand de simkaart moet krijgen niet?

glennd door Aspirant Wegliefhebber
  • 219 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Geen mogelijkheid tot contact

Jammer genoeg geen reactie op berichten in de chat ondanks het soms lange wachren en jammer genoeg ook geen andere mogelijkheden. Jammer want als je problemen hebt worden deze niet opgelost. Is er een andere mogelijkheid van contact? Op dit moment mo...

Timothyvk door Beginnend Wegliefhebber
  • 555 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! De overdraging van mijn nummer

Hallo,Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan. 

artemis door Aspirant Wegliefhebber
  • 787 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos